شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر : 9179

زمان رفع مشکل سامانه معاملات فرابورس مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، یک مسئول حاضر در شرکت فرابورس در گفت‌وگویی، اعلام کرد: اکنون مسئولان در حال پیگیری‌های لازم برای مشکل به وجود آمده هستند و تاکنون خبری از زمان نهایی برای رفع اختلال اعلام نشده است. در این زمینه «روح الله دهقان» مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در گفت و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، یک مسئول حاضر در شرکت فرابورس در گفت‌وگویی، اعلام کرد: اکنون مسئولان در حال پیگیری‌های لازم برای مشکل به وجود آمده هستند و تاکنون خبری از زمان نهایی برای رفع اختلال اعلام نشده است.

در این زمینه «روح الله دهقان» مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در گفت و گویی در مورد نقص فنی امروز سامانه معاملات فرابورس که منجر به عدم انجام سفارش گیری در موعد روزانه ۸:۳۰ تا ۹ و نبود داد و ستد سهام شرکت‌های فرابورسی گفت: نقص فنی امروز سامانه، مورد و مشکل جدیدی بوده که در گذشته وجود نداشت.

وی که با ایرنا گفت‌وگویی داشته است، افزود: بررسی های چند جانبه نشان داد فرایندهای کارکرد سامانه معاملات فرابورس درست بوده اما رفتارهای سامانه عادی نیست. با این اوصاف تلاش‌ها برای حل این مشکل جدید ادامه دارد ولی نمی‌توان زمان خاصی برای رفع اختلال اعلام کرد، حتی ممکن است امروز به نتیجه نرسد.

دهقان ادامه داد: در صورت رفع نقص فنی، مراتب بلافاصله اطلاع رسانی و با تصمیم مدیران فرابورس، زمان سفارش‌گیری و انجام معاملات تعیین و اعلام خواهد شد.

همچنین مدیر عملیات بازار فرابورس ایران دقایقی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: آغاز دوره سفارش‌گیری در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن از ساعت ۱۲:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه و شروع معاملات راس ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

گفتنی است، زمان اتمام جلسه معاملاتی امروز سه‌شنبه (١٥ مهر ماه) اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛
بازگشت تعادل به بازار سهام/ رشد یک‌دست اکثر نمادهای بازار سهام
“طرح مالیات بر عایدی سرمایه” مالیات بر سوداگری است
۲۰۰ میلیون یورو قطعات خودرو آماده ترخیص از گمرک شد

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان