تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 116240

زمان دربی ۱۰۳ مشخص شد

زمان دربی ۱۰۳ مشخص شد
شهر پلاس: برنامه بازی‌های هفته‌های نوزدهم تا بیست و یکم اعلام شد که براساس آن زمان دربی 103 نیز مشخص شده است.

به گزارش شهر پلاس، سازمان لیگ به صورت رسمی برنامه بازی‌های هفته‌های نوزدهم تا بیست و یکم را اعلام کرد که طی آن مشخص شد تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی حساس و مهم پایتخت باید از ساعت 20 روز چهارشنبه 23 اسفند در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند.

پیش از این بحث و گمانه زنی‌هایی درخصوص زمان برگزاری این مسابقه حساس مطرح شده بود و تصور می‌شد که دربی تهران آخرین دیدار فوتبال ایران در سال 1402 باشد اما با اعلام زمان بندی برگزاری سه هفته لیگ برتر، مشخص شد که پس از شهرآورد تهران نیز دو تیم باید یک دیدار دیگر برگزار کنند.

نتایج امروز و فردای پرسپولیس و استقلال در تقابل برابر تراکتور و ملوان می‌تواند حساسیت‌های آن مسابقه را بیش از پیش افزایش دهد. دو تیم در حال حاضر پنج امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند که البته پیش از دربی نیز باید چند دیدار حساس را برگزار کنند.


بیشتر بخوانید:چرا مردم معتقدند پاداش تیم ملی فوتبال قطر نوش جان‌شان باشد؟


استقلال پس از بازی با ملوان، باید هشتم اسفند در دیداری فوق العاده مهم و حساس به مصاف سپاهان برود. پرسپولیسی‌ها یک روز بعد و نهم اسفند در اصفهان با ذوب آهن روبرو می‌شوند. پس از آن دو تیم باید در بازی‌های جام حذفی به میدان بروند.

شاگردان نکونام یک بازی دشوار در رفسنجان برابر مس و در تاریخ چهاردهم اسفند از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در پیش دارند. پرسپولیس نیز در همان روز باید در تهران با نفت و گاز گچساران روبرو شود.

در ادامه و در تاریخ هجدهم اسفند، دو تیم با تیم‌های خوزستانی فولاد و استقلال خوزستان روبرو می‌شوند که بازی سرخ پوشان در تهران بوده و آبی‌ها راهی اهواز می‌شوند. پس از آن، استقلال و پرسپولیس در تاریخ 23 اسفند دربی تهران را برگزار می‌کنند.

آخرین بازی سرخابی‌ها در لیگ برتر طی سال جاری نیز در تاریخ 27 اسفند برگزار می‌شود که پرسپولیس میزبان پیکان خواهد بود و هوادار نیز در ورزشگاه پاس قوامین از استقلال پذیرایی می‌کند.

منبع: ورزش سه

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان