شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
کد خبر : 74348

زمان اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مشخص شد + جزئیات

زمان اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مشخص شد + جزئیات
مراسم قرعه‌کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو دیروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. زمان اعلام نتایج قرعه کشی این طرح مشخص شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصادآنلاین، در مراسم قرعه کشی ایران خودرو، مشتریان نهایی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش فروش شده مشخص شد که موعد تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و اولویت حاصل از نتایج قرعه‌کشی است. بر این اساس، زمان اعلام نتایج قرعه کشی این طرح مشخص شد.

براساس این گزارش، زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

زمان تحول همه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیر‌ تا اسفند‌ ۱۴۰۲ تعیین شده است و نتایج پس از تایید فرآیند توسط نهادهای مرتبط از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می‌شود و  پیامک اعلام برای برندگان ارسال خواهد شد.

متقاضیان می توانند از ساعت ۲۴ امشب به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند و برندگان در قرعه کشی باید از حساب وکالتی یا هر حساب دیگر نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

وجود وجه حساب وکالتی یا واریز وجه در آن حساب به معنی تکمیل ثبت نام نیست و در صورت عدم مراجعه برندگان برای واریز وجه در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو، ثبت‌نام لغو خواهد شد.


بیشتربخوانید: قیمت خودرو امروز 24 بهمن 1401


نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهادهای مرتبط اعلام خواهد شد.

در طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو ۱۰۰ هزار دستگاه محصول، شامل پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷P ، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

جدول زیر تعداد ثبت‌نام پیش فروش طرح‌های مختلف را نشان می‌دهد.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مشخص شد + جزئیات

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۳۱ هزار و ۹۲۹ نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر در طرح پیش فروش عادی و ۴۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر نیز در طرح پیش فروش خودروهای فرسوده ثبت‌نام کردند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

سیدابراهیم‌شهبازی‌نیا دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 11:21

بس‌دیگه‌دست‌از‌این‌دذبازی‌ها‌‌بردارین‌خجالت‌بکشین‌این‌مردم‌گناه‌دارن‌که‌بار‌روح‌روانشان‌بازی‌میکنیین‌خدا‌لنعت‌تان‌بکنه‌

کوروش دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 11:58

چندین بار ثبت نام کردم برنده نشدم سرکاری است ماشین مثل بقیه کالا است که مصرف کننده باید بخرید اما حق زن بچه من شما خوردید مثل این است که بچه فریب می دهید همه تان دزد فاسد مفسد فی ارض هستید خدا حق زن بچه من از شما خواهد گرفت خیلی بهش اعتقاد دارم بی غیرت بی شرف هستید

میثم دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 12:40

الحق که مفسد فی الارض اینان ولی طناب دار واسه کسانی هست که حقشونه از این حکومت میخوان

منصور دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 12:40

سلام برای من نوشته برنده نشده اید آیا ممکن است بعدا جزء رزرویها اسمم باشه دوباره اعلام کنند برنده شدی؟ یا رزروی ها هم الان اعلام کردن چه کسانی هستند و من کلا دیگه شانسی ندارم

بازنشسته دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 13:44

خدا کنه ثبت نام نکرد مرگتون بشه با دروغاتون ۴ تا خودرو اشغال اونم هرکدوم ۱۰تا مثل پارس یک به ۱۸۰ نفر خداروشکر خجالتم حالیتون نیست

حامد چهارشنبه , 26 بهمن 1401 - 17:49

رقم ثبت نام من رسید به 23 و اینبار هم حتی با هزار دردسر پول بلوکه کردم و شب عید کلی هم ضرر کردم اما ایران خودرو شب عید 10هزار میلیارد سود کرد . کجای این کار عدالته . چطور حساب کتاب میکنید . دیگه اصلا موندم چه بگم چون حرف مون شنیده نمیشه.چقدر حرص بخوریم و انتظار . استا کریم خودت درست کن اینجا………

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان