صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 121685

ریپل 2 میلیارد دلار جریمه می‌شود؟

ریپل 2 میلیارد دلار جریمه می‌شود؟
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست جریمه 2 میلیارد دلاری از Ripple Labs را دارد. مدیران ریپل این اقدام را مبتنی بر ادعاهای نادرست و سوء استفاده از قدرت توسط SEC می‌دانند و بر پاسخگویی قانونی تاکید دارند.

به گزارش شهر بورس، در تازه‌ترین اخبار حوزه ارزهای دیجیتال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در اقدامی بی‌سابقه، خواهان جریمه‌ای 2 میلیارد دلاری از شرکت Ripple Labs، توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ریپل (XRP) شده است. استوارت آلدروتی، مدیر حقوقی ریپل، با اشاره به این خبر اعلام کرد که:

جریمه 2 میلیارد دلاری ریپل

همان‌طور که فردا با انتشار خلاصه دادخواست SEC شاهد آن خواهید بود، این نهاد قانونگذار خواستار دریافت جریمه و تحریم‌هایی به ارزش 2 میلیارد دلار است. پاسخ ما در ماه آینده ارائه خواهد شد، اما همان‌طور که بارها دیده‌ایم، این یک نهاد تنظیم‌کننده است که بر اساس اظهارات نادرست، نامشخص و گمراه‌کننده عمل می‌کند. آن‌ها در اینجا نیز به شیوه خود وفادار مانده‌اند.

به‌جای اجرای دقیق قانون، SEC به دنبال مجازات و ترساندن ریپل و به طور کلی صنعت است. ما معتقدیم که دادگاه با دقت و عدالت به مرحله حل و فصل خواهد پرداخت.


بیشتربخوانید: استراتژیست ارز دیجیتال:‌ نمودار ریپل در برابر بیت کوین ناامید کننده است!


سواستفاده SEC از جایگاهش

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل، نیز در واکنش به این تحولات چنین بیان داشت:

 SECتحت رهبری گنسلر، بارها عملکردهایی فراتر از قانون داشته است، که حتی توسط قضات برای سوء استفاده آشکار از اختیارات محول شده توسط کنگره Ripple  سرزنش شده است. نباید بی‌تفاوتی گنسلر به کلاهبرداری FTX را فراموش کرد.

 SEC قصد دارد در یک پرونده که هیچ ادعایی درستی مبنی بر تقلب یا بی‌احتیاطی ندارد، 2 میلیارد دلار از قاضی بخواهد. هیچ سابقه‌ای برای این امر وجود ندارد. “ما ادامه خواهیم داد تا واقعیت SEC را هنگام پاسخ به این موضوع فاش سازیم.

این اقدام SEC می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای برای بازار ریپل و به طور کلی اقتصاد دیجیتال به دنبال داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که واکنش بازار و فعالان این حوزه نسبت به این خبر چگونه خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان