تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 95303

رینوتکس 2023 با 150 رویداد جانبی برگزار می‌شود

رینوتکس 2023 با 150 رویداد جانبی برگزار می‌شود
رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از برگزاری رینوتکس 2023 با 150 رویداد جانبی به صورت همزمان خبر داد.

به گزارش شهر بورس، حبیب ماهوتی در نشست خبری رینوتکس 2023، از برگزاری این رویداد طی ۱۴ تا ۱۷ آذرماه خبر داد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که رینوتکس یازدهم امسال بهتر از ۱۰ دوره قبلی برگزار شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز افزود: امسال سالن‌های مختلف نمایشگاه به همراه فضای باز در اختیار رینوتکس است تا این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود. تمام زیر ساخت‌ها نیز برای این نمایشگاه آماده است.

رضا کریم لو نیز در این نشست خبری، اظهار داشت: امورات مربوط به برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه در ابتدای سال با حضور استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد. برنامه‌ریزی اولیه برای برگزاری نمایشگاه در آبان ماه بود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که رینوتکس 2023 از 14 تا 17 آذر برگزار شود.

وی افزود: ثبت نام طرح ها تا ۳۰ آبان ادامه دارد. دانش‌آموزان نیز همانند سال گذشته در زون تخصصی دانش‌آموزی طی رویداد رینوفست که به صورت همزمان برگزار خواهد شد، حضور می‌بایند.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با اشاره به اهداف برگزاری رینوتکس یازدهم، خاطرنشان کرد: پنج هدف برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است. جذب و پرورش ایده‌ها، کمک به تجاری سازی فناوری، ایجاد بستر مناسب برای شبکه سازی، شناسایی فناوری‌های برتر و شناسایی طرح های فناورانه شرکت‌ها اهداف این نمایشگاه است.


بیشتر بخوانید:سهم تامین سرمایه تمدن از اوراق بدهی در بخش شرکتی و شهرداری ها چقدر است؟


کریم لو ادامه داد: خودرو و حمل و نقل، صنایع دفاعی، شهر هوشمند، نفت و گاز، کشاورزی، صنایع معدنی و نوآوری‌های پاینده؛ بخشی از محورهای رینوتکس یازدهم است.

وی درمورد تغییرات رینوتکس 2023 نسبت به دوره‌های قبل، اظهار داشت: با بازنگری‌هایی که صورت گرفت، تصمیم بر این شد که ساختار برگزاری نمایشگاه بروزرسانی شود. افزایش کمیت و کیفیت جوایز، کاربردی‌تر کردن زون‌بندی، افزایش برنامه‌های جنبی، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ری‌برندینگ رینوتکس نیز بخش دیگری از برنامه‌های‌مان بود.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی یادآور شد: امسال بالغ بر ۱۵۰ رویداد به صورت همزمان با رینوتکس برگزار خواهند شد. تاکنون حدود ۲۰۰ طرح از نمایشگاه استقبال کرده اند اما معمولا حجم استقبال در روزهای پایانی ثبت‌نام افزوده می‌شود. هدف‌گذاری که داریم هزار طرح است.

کریم لو در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس مبنی بر برنامه‌های جانبی رینوتکس 2023، اظهار داشت: برای دوره‌های قبل ۱۵ هدف‌گذاری وجود داشت که گاهاً مرتبط و گاها غیرمرتبط بودند. برای امسال پنج هدف در نظر گرفتیم که بر انجام آنها تاکید داریم. یکی از این اهداف، برگزاری برنامه های جانبی است که کاملا با بحث مسئله محوری پیش می‌رویم.

وی افزود: رویدادهاً کاملا کاربردی خواهند بود.
اولویت دبیرخانه نیز حمایت از برنامه‌های کاربردی خواهد بود. در بحث اجرایی نیز با مجموعه هایی همکاری داشتیم که نگاه حرفه‌ای به موضوع داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان