شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 65951

رکوردشکنی شبهرن در آبان ماه

رکوردشکنی شبهرن در آبان ماه
مدیرعامل شرکت نفت بهران گفت: با عرضه بیش از 25 میلیون لیتر انواع روانکار بنزینی و دیزلی در بازار داخل، شاهد رکوردشکنی شبهرن در آبان ماه بودیم.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت بهران، مهندس عزیزی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب اظهار داشت: در پاسخگویی به نیاز بازار به انواع روغن های موتور و با همت جهادی همکاران در بخش های مختلف تامین، تولید و فروش، با عرضه بیش از 25 میلیون لیتر انواع روانکار بنزینی و دیزلی در بازار داخل، شاهد رکوردشکنی شبهرن در آبان ماه بودیم و مصرف کنندگان این محصولات را از عرضه مستمر روغن های خودرویی بهران در بازار، مطمئن سازیم.

مدیرعامل بهران با تاکید بر افزایش همه جانبه تولیدات این شرکت در بخش های مختلف افزود: همزمان با عرضه گسترده محصولات خودرویی، تمرکز بر تامین محصولات مورد نیاز صنایع نیز با قوت ادامه داشته و در نتیجه توانستیم با توزیع بیش از 34 میلیون لیتر انواع روانکار رکورد جدیدی برای فروش داخلی برای یک ماه، ثبت نماییم.


بیشتر بخوانید: توزیع محصولات شبهرن سه برابر افزایش یافت


وی توجه به سود آوری، در کنار تمرکز بر ایفای مسئولیتهای اجتماعی را راهبرد اصلی بهران در شرایط دشوار بازار برشمرد و افزود، با مدیریت منابع تولیدی توانستیم با عرضه بیش از 61 میلیون لیتر انواع فرآورده ها در ماه آبان، رکورد حجمی فروش داخلی و خارجی را بهبود دهیم و همزمان با ثبت رکورد ریالی به میزانی بیش از 1700 میلیارد تومان، این موفقیت ها ر ا در همه زمینه ها کامل نماییم.

اسعد عزیزی در پایان این موفقیت ها را نتیجه افزایش ظرفیت تولید ناشی از اجرای پروژه های توسعه ای قبلی دانست و اظهار امیدواری کرد با اتمام پروژه های توسعه ای در دست اجرا که اخبار آن به زودی اعلام خواهد شد، این روند توسعه با قوت ادامه یابد.


بیشتر بخوانید: عضو جدید هیئت مدیره شبهرن معرفی شد


نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + نوزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان