تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 92772

پیام الیاس کردی به شهر بورس پاسخ می‌دهد؛

رکود در بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟

رکود در بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟
رکود حاکم بر بورس این روزها بسیاری از سهامداران را کلافه کرده است اما رکود در بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟

پیام الیاس کردی در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: با توجه به گیر کردن دلار در قیمت ۴۸ تا ۵۰ هزار تومان در بازارها رکودی را مشاهده می‌کنیم. این موضوع علاوه بر این است که نرخ بهره هم بالای ۲۳ درصد بازی می‌کند.

وی ادامه داد: این دو باعث رکود در تمام بازارها شده و فقط مربوط به بازار سرمایه نیست.  در بازار دلار و خودرو نیز رکود وجود دارد و خودرو هم ریزش زیادی پیدا کرد. در بازار مسکن هم قیمت‌ها جذاب نیست و با توجه به افزایش سرسام آوری که داشتند متاسفانه در تمام بازارها این رکود وجود دارد.


بیشتر بخوانید: یک میلیون و 223 هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه می شود


این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه گواه رکود در بازار سرمایه ارزش معاملات پایین است، گفت: ما از ارزش معاملات ۷ هزار میلیارد تومانی به کانال سه تا پنج هزار میلیارد تومان رسیده‌ایم. احتمالا بازار سرمایه هم با این منوال رکود ادامه پیدا کند تا زمانیکه دلار حرکت کند.

وی درباره حواشی اخیر بورس کالا گفت: این راهی است که رفته و امتحان شده است و همه مزایای آن را می‌دانیم، نتیجه اینکه به چه سبک و چرا فشارهایی روی بازار سرمایه می‌آورند را هم این روزها می‌بینیم. اگر سرمایه‌گذاران می‌خواهند در بازار سهامداری کنند روی سهم‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که حواشی کمتر روی آنها اثر کند و برای نتایج بهتر افق سرمایه‌گذاری را نیمه دوم ۱۴۰۳ قرار بدهند.

بورس هفته دوم دی 1401 چه می شود؟ - برندگان این روزهای بورس

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

رضا چهارشنبه , 5 مهر 1402 - 7:44

هرکسی شیر خر خورده باشه ، سرمایه اش را میبره تو بورس. بجای کلمه ی بورس باید از قمار خونه، دزد خونه، گاو خونه، کوره ی پولسوزی و… استفاده کنید فارسی را پاس بدارید. این دولت و بخصوص خاندوزی گوساله و عشقی الاغ مخالف رونق و رشد بورس هستند و شاخص کل بورس تا پایان سال زیر ۸۰۰ هزار واحد خواهد رفت ‌ این خط و این نشان.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان