صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 74554

رونمایی از ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری در ارس اکسپو

رونمایی از ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری در ارس اکسپو
مدیرعامل منطقه آزاد ارس از رونمایی از ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری در ارس اکسپو خبر داد و گفت: این فرصت‌ها در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

به گزارش شهر بورس، مجید کیانی در افتتاحیه نمایشگاه ارس اکسپو ضمن اعلام خبر رونمایی از ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری در ارس اکسپو، اظهار داشت: جلفا همیشه دچار فرازونشیب‌ها بوده است. به همین دلیل در این منطقه شاهد توسعه پایدار نبودیم.

وی افزود: ۴.۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری در این منطقه اتفاق افتاده که اثر آن مشهود است. خوشبختانه از بودجه عمومی برای این پیشرفت استفاده نشده و تمرینی برای اداره بدون نفت اتفاق افتاده است.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اشاره به اهداف برگزاری ارس اکسپو، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در بستری مناسب بخشی از فعالیت‌های منطقه آزاد ارس را به اطلاع عموم برسانیم.

کیانی ادامه داد: ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد که مقدمات آن فراهم شده است تا اگر فردی به دنبال استفاده از این ۱۱۰ فرصت بود، درگیر پروسه مجوزها نشود.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: دروازه ورودی غرب و اروپا و دروازه صادراتی ما در این منطقه قرار دارد. اینجا می‌تواند بهشت سرمایه‌گذاری باشد و ما به آینده و به این افق بسیار امیدواریم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان