شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۳۳
کد خبر : 83209

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در گفت‌وگو با شهر بورس خبر داد:

رونمایی از نرم افزار تلفیقی معامله آپشن و سهم به طور همزمان

رونمایی از نرم افزار تلفیقی معامله آپشن و سهم به طور همزمان
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن گفت: آی بی تریدر تلفیقی از معامله آپشن و سهم است که کمک می‌کند مشتریان در کنار سهم، آپشن هم معامله کنند.

علی بیگ زاده در گفت‌وگو با شهر بورس درباره رونمایی از سامانه‌های جدید تامین سرمایه تمدن اظهار داشت: بحث اکوسیستم تمدن در سالیان گذشته شروع شده و این اکوسیستم به نوعی با منطبق کردن نیازهای مشتری بازارهای مالی با ابزارهای الکترونیک در دسترس است.

وی ادامه داد: آخرین ابزاری که امروز شاهد رونمایی آن بودیم بحث آی بی تریدر آپشن بود که تلفیقی از امکان معامله آپشن و سهم در یک نرم افزار است که کمک می‌کند مشتریان کارگزاری تمدن بتوانند در کنار معامله سهم معامله آپشن را هم انجام دهند.

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن تصریح کرد: این ابزار نویی در بازار است که تلفیق این دو می‌تواند راحتی و تسهیلی ارائه دهد که امیدواریم این ابزار در جذب مشتریان کارگزاری تمدن تاثیر مثبت داشته باشد.


بیشتر بخوانید: برنامه های تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه صنعت مالی


وی در خصوص سایر ابزارهای تامین سرمایه تمدن برای تسهیلگری در بازار سرمایه گفت: تامین مالی جمعی به طور کامل و مشخص در تامین سرمایه تمدن امسال اجرا شد و بریدن کیک ۵۰۰ میلیارد تومانی شدن تامین مالی از محل تامین مالی جمعی و آی بی کراد را خواهیم داشت که این شکل جمعی تامین می‌تواند منابع از مردم و سرمایه گذاران جمع و در اختیار شرکت‌های کوچک و دانش بنیان قرار دهد تا در زمانی کوتاه سرمایه در گردش را به ودست آورند و مردم هم در تولید مشارکت کنند.

وی ادامه داد: این شکل تامین سرمایه با تضامین مالی و نظارت سازمان بورس انجام می‌شود که در سالی که با نام تامین مالی حائز اهمیت است می‌تواند کمک کننده اقتصاد باشد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان