شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 9253

روند نزولی سهم‌های بنیادین/ سهم‌های کوچک بورس روند صعودی دارند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که در مرحله پیش‌گشایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز مانند فولاد و فملی بیشتر از عرضه بود اما با شروع معاملات بازار سهام عرضه در این نمادها بیشتر شد و شاخص کل بیش از نیم درصد افت کرد. افت نیم درصدی شاخص

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام در حالی که در مرحله پیش‌گشایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز مانند فولاد و فملی بیشتر از عرضه بود اما با شروع معاملات بازار سهام عرضه در این نمادها بیشتر شد و شاخص کل بیش از نیم درصد افت کرد.

افت نیم درصدی شاخص کل بازار سهام در حالی است که شاخص هم‌وزن روندی مثبت دارد و این اتفاق نشان از مثبت بودن سهم‌های کوچک بازار و کلیت بازار سهام و شاخص کل تحت تاثیر معاملات منفی سهم‌های بزرگ منفی شده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که تحریم‌های جدید آمریکا سیستم بانکی ایران را هدف قرار داده است اما با شروع معاملات این هفته اکثر نمادهای بانکی روندی صعودی دارد و به نظر نمی‌رسد این تحریم‌ها تاثیر چندانی بر روند این نمادها داشته باشد. اما با وجود بالا رفتن نرخ ارز نمادهای ارز محور مانند فولاد، فملی و تاپیکو روندی منفی دارند و احتمالا این روند منفی به دلیل اصلاح کمتر آنها نسبت به سایر نمادها در دوره اصلاح قیمتی بازار سهام باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان