شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 6485

افزایش ۲۲۰۰ تومانی نرخ ارز در این هفته/ روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه مرداد با رشد همراه بود و دو هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت که سرانجام در پایان هفته با ثبت رقم ۲۳ هزار تومان به کار خود پایان داد. روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه مرداد با رشد همراه بود و دو هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت که سرانجام در پایان هفته با ثبت رقم ۲۳ هزار تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی در روز پنج‌شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان ماندگار ماند.

بیشتر بخوانید:
قیمت دلار و یورو امروز
نرخ ارز باز هم افزایش یافت
بازار ارز به تعادل می‌رسد

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه روند نرخ دلار در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ثابت ماند و قیمت دلار در رقم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شد.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۳۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =

پراپ تریدینگ

کمان