تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 8988

روند بورس اندکی تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فولاد، فملی، وبملت، پترول و دارا یکم پنج نمادی هستند که با تغییر در روند بورس و معاملات آنها، کمی سهامداران به آینده امروز بازار سهام امیدوار شدند. در حالی که شاخص بازار سهام آغاز ناامیدکننده‌ای داشت و به زیر 1.5 میلیون واحد سقوط کرد اما پس از گذشت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، فولاد، فملی، وبملت، پترول و دارا یکم پنج نمادی هستند که با تغییر در روند بورس و معاملات آنها، کمی سهامداران به آینده امروز بازار سهام امیدوار شدند.

در حالی که شاخص بازار سهام آغاز ناامیدکننده‌ای داشت و به زیر 1.5 میلیون واحد سقوط کرد اما پس از گذشت یک ساعت از شروع بازار، تغییرات در برخی نمادها سهامداران را کمی امیدوار کرده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، با مثبت شدن پنج نماد مورد اشاره به نظر می‌رسد کمی روند بورس تغییر کرده و احتمالا در لحظات پیش‌رو بازار سهام، سرعت نزولی شاخص بورس کمی کند شود و بازار به سمت تعادل حرکت کند. تا لحظه ثبت این خبر میزان افت شاخص بورس 25 هزار واحد بود که نسبت به دقایق قبل‌تر کمی بهبود یافته است.

گفتنی است طبق نظر کارشناسان در صورت ریزش شاخص کل از محدود حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد روند آینده بازار دچار تحول می‌شود و خروج پول از سمت حقیقی‌های بازار شدت می‌گیرد و بازگشت بازار به سیر صعودی و سقف گذشته خود بسیار دشوار خواهد شد و نمادهای شاخص‌ساز تاثیر بسزایی در این خصوص خواهند داشت.

بازگشت بازار امروز به روند صعودی و جلوگیری از ریزش شاخص کل از محدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نیازمند حمایت از بازار سهام و بازگشت اعتماد حقیقی‌ها و به بازار سرمایه است. گفتنی است بیشترین تقاضا در بازار امروز مربوط به عرضه اولیه‌ است.

بیشتر بخوانید؛
کارشناس بازار سرمایه: سهامداران هیجان‌زده نشوند، ورق بورس برمی‌گردد

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان