تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 53265

رفع اشکالات فنی ایستگاه های معاملاتی نامک

رفع اشکالات فنی ایستگاه های معاملاتی نامک
مدیر عملیات بازار فرابورس ایران در اطلاعیه ای از رفع اشکال فنی که در ایستگاه های معاملاتی نامک به وجود آمده بود خبر داد.

به گزارش شهر بورس، در اغاز معاملات امروز در ایستگاه های معاملاتی نامک اختلالی ناشی از اشکال فنی ایجاد شد که سفارش گیری را با مشکل مواجه کرد .

بر اساس گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه،در ساعت ابتدایی معاملات، مدیر عملیات بازار فرابورس ایران از اختلال در سفارش گذاری از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک تا اطلاع ثانوی خبر داد و از سهامداران خواست از طریق دسترسی های برخط و برخط گروهی اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بروز اشکال فنی تا اطلاع ثانوی امکان سفارش گذاری از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک (نرم‌افزار ایستگاه معاملاتی کارگزاران) امکان پذیر نیست .

پیرو این اعلام، متقاضیان می توانند سفارشات را از طریق دسترسی های برخط و برخط گروهی ارسال کنند. بدیهی است درصورت برطرف شدن اشکال فنی، اطلاع رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:آینده ارزهای دیجیتال چه می شود؟


این در حالی است که لحظاتی پیش، مدیر عملیات بازار فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه دیگری خبر از برطرف شدن مشکل فنی ایستگاه های معاملاتی نامک داد و اعلام کرد: متقاضیان می توانند سفارشات خود را از طریق ایستگاه های معاملاتی نیز ارسال کنند.

به گزارش سنا، سامانه نامک، درگاه ارسال سفارش به سمت سامانه معاملات بوده که در سال 91 به بهره‌برداری رسیده و وظیفه دریافت سفارشات از معامله‌گر کارگزاری و ارسال آنها به سامانه معاملاتی را برعهده دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان