شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
کد خبر : 8179

رشد 3 درصدی ارزش سهام عدالت / سهام یک میلیون تومانی چقدر می‌ارزد؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز با شروع معاملات بازار سرمایه، معامله گران بورس شاهد رشد 3 درصدی ارزش سهام عدالت بودند. بر این اساس و با احتساب رشد 3 درصدی در پایان مهاملات امروز (22 شهریورماه) ارزش سبد سهام عدالت به 15 میلیون و 500 هزار تومان رسید، این رشد در حالی است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز با شروع معاملات بازار سرمایه، معامله گران بورس شاهد رشد 3 درصدی ارزش سهام عدالت بودند.

بر این اساس و با احتساب رشد 3 درصدی در پایان مهاملات امروز (22 شهریورماه) ارزش سبد سهام عدالت به 15 میلیون و 500 هزار تومان رسید، این رشد در حالی است که شاخص کل بازار نیز بیش از 1.5 درصد رشد کرد.

هفته پیش سبد سهام عدالت نوسان یک میلیون تومانی را در سه روز تجربه کرده بود و ارزش این سبد طی یک هفته، یک میلیون تومان کاهش یافته بود.

با این حال امروز با بهبود بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت 450 هزار تومان اضافه شد. با این حساب ارزش 60 درصد قابل فروش سهام عدالت به 9 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید:
حجم مبنا چیست و چه تاثیری در معاملات بورس دارد؟
تفاوت فروش سهام عدالت در کارگزاری بانکی و غیربانکی چیست؟
آیا فروش سهام عدالت متوقف شده است؟

به گزارش شهر بورس و بر این اساس دارندگان سهام 532 هزار تومانی باید منتظر واریز 4 میلیون و 650 هزار تومان باشند. همچنین ارزش 30 درصد سهام یک میلیون تومانی حدود 9 میلیون و 300 هزار تومان است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان