شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 8328

رشد 2.5 درصدی شاخص کل در دقایق ابتدایی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات بازار سهام امروز همنطور که پیش‌بینی می‌شد شاخص کل در بیست دقیقه اول شروع بازار بیش از 2.5 درصد رشد و به یک میلیون و 641 هزار واحد رسید. همچنین حمایتی که از بازار دیروز و سهم‌های کوچک بازار انجام شد باعث به تعادل رسیدن بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات بازار سهام امروز همنطور که پیش‌بینی می‌شد شاخص کل در بیست دقیقه اول شروع بازار بیش از 2.5 درصد رشد و به یک میلیون و 641 هزار واحد رسید. همچنین حمایتی که از بازار دیروز و سهم‌های کوچک بازار انجام شد باعث به تعادل رسیدن بازار و افزایش تقاضا از سمت حقیقی‌ها شد.
همچنین بازار در ابتدای شروع معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای فولاد، فملی، فخوز، کچاد و ومعادن روبه‌رو شد.

همچنین ناظر بازار از توقف نمادهای آریا1، دماوند1، شفن، چکایا، نوری، شارک1 و جم به علت نوسان 20 درصدی مثبت خبر داد.

تقریبا امروز تقاضا به اکثر نمادها بازگشته است و مثبت بودن شاخص هم‌وزن از وضعیت سبز بازار خبر می‌دهد، حتی گروه‌های خودرویی نیز کاهش عرضه داشتند و نمادهای خپارس و خبهمن در محدوده مثبت معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛
اولین تحرکات بورس امروز/ افزایش چشم‌گیر تقاضا در نمادهای کوچک

فارس، فولاد و فملی تاثیرگذارترین نمادها بر روی شاخص کل بودند و همچنین پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگترین طرح تأمین خوراک صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلاری به‌زودی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

همچنین ارزش صفوف فروش به 3800 میلیارد رسید که کمترین مقدار طی 20 روز گذشته است، در حال حاضر 30% سهمای بازار به ارزش 4700 میلیارد تومان صف خرید دارند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، حمایت‌ها از بازار سهام باعث متعادل شدن هماهنگ سهم‌ها و بازگشت روند متعادل به بازار شده است و اگر همین‌گونه ادامه پیدا کند شاهد بازار متفاوت‌تری در هفته آینده خواهیم بود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان