تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
کد خبر : 87428

رئیس هیئت مدیره شرکت مطرح کرد؛

رشد ۷۰۰ درصدی سودسازی در نماد خفولا

رشد ۷۰۰ درصدی سودسازی در نماد خفولا
علی محمودیان رئیس هیئت مدیره خفولا گفت: شرکت در گزارش تلفیقی ۱۷۳ ریال سود ساخته که رشد ۷۰۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته دارد.

علی محمودیان رئیس هیئت مدیره خفولا در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری مجمع شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا)، اظهار داشت: مجمع خفولا برای نخستین بار در تهران برگزار شد چرا که در یزد دسترسی سهامداران به مجمع سخت بود و تلاش کردیم در جایی مجمع را برگزار کنیم که در شان سهامداران باشد و به همین خاطر مجمع امسال در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از مجمع به عمل آمد. حدود یک سال است که مجامع ما در دوره اول برگزار می‌شود که جزو معدود نمادهای بازار پایه در این رابطه هستیم.

رئیس هیئت مدیره خفولا با اشاره به عملکرد شرکت عنوان کرد: امسال تغییرات بسیار خوبی را به ثبت رساندیم؛ شرکت در گزارش تلفیقی ۱۷۳ ریال سود ساخته که رشد ۷۰۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته دارد، این اتفاق برای سهامداران قابل توجه بود و از دلایل این سودسازی سوال می‌کردند.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال خفولا


وی ادامه داد: در گزارش سه ماهه نیز ۱۵۹ ریال سودسازی داشته‌ایم که از کل سود شرکت در سال گذشته بیشتر بود، همچنین از ۲۷۶ ریال ضرر به ازای هر سهم به سود ۱۵۹ ریال رسیده‌ایم.

محمودیان در خصوص روند نماد در بازار سرمایه عنوان کرد: سهامداران از رشد قیمتی خفولا راضی هستند و در مجمع نیز سهامدار ناراضی ندیدیم، برای سهام بازار پایه اجباری وجود ندارد که گزارش‌های ماهیانه در کدال بارگزاری شود اما ما این کار را در راستای شفافیت بیشتر انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به فرابورس درخواست داده‌ایم که به بازار بالاتر برویم اما قوانینی برای این موضوع وجود دارد که باید طی شود. ما تلاش می‌کنیم با توجه به تغییراتی که در شرکت ایجاد کردیم سودسازی را نیز بیش از پیش کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان