شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 2330

رشد ۲۸ هزار واحدی شاخص بورس در آغاز هفته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بورس ابتدای هفته را با روندی مثبت آغاز کرد و با رشد ۲۸ هزار واحدی معادل ۳٫۸۳ درصد به ۷۷۰ هزار و ۲۸۸ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز رشد ۹٫۸ هزار واحدی (۳٫۹۱ درصدی) را به ثبت رساند و به این

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بورس ابتدای هفته را با روندی مثبت آغاز کرد و با رشد ۲۸ هزار واحدی معادل ۳٫۸۳ درصد به ۷۷۰ هزار و ۲۸۸ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز رشد ۹٫۸ هزار واحدی (۳٫۹۱ درصدی) را به ثبت رساند و به این ترتیب در کانال ۲۶۱ هزار و ۹۱۸ واحدی قرار گرفت.

نماد فارس که کل هفته گذشته جزو اولین نماد پرتاثیر بر مثبت ماندن شاخص بود، توانست جایگاه خود را در اولین روز معاملات هفته حفظ کند و با ۲۴۷۱ واحد بیشترین تاثیر را در رشد شاخص برجای بگذارد. پس از نماد فارس، دو نماد کگل و کچاد به ترتیب با ۱۹۴۸ و ۱۶۵۵ واحد تاثیر مثبتی در رشد شاخص داشتند.

همچنین سه گروه شیمیایی، فراورده نفتی و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعت را در آغاز هفته تشکیل دادند.

تعداد معاملات امروز نیز به ۶۶۰ هزار و ۸۷۴ رسید که طی آن، ۳ میلیارد و ۴۷۳ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۵٫۱ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد و در جریان معاملات امروز ارزش بازار از ۲۷۸۵ هزار میلیادر تومان به ۲۸۹۲ هزار میلیارد تومان رسید.

منبع: تجارت‌نیوز

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان