شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 65041

رشد ۱۱۳ درصدی تنوین نسبت به دوره مشابه سال گذشته

رشد ۱۱۳ درصدی تنوین نسبت به دوره مشابه سال گذشته

شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریالی از رشد ۱۱۳ درصدی سود هر سهم شرکت در اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت تامین سرمایه نوین با انتشار صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱، از رشد ۱۱۳ درصدی تنوین رشد ۱۱۳ درصدی تنوین نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد.

شرکت تامین سرمایه نوین در اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ که به صورت حسابرسی شده در کدال منتشر شده، اعلام کرده که درآمدهای عملیاتی شرکت در این دوره معادل ۱۲ هزار و ۷۶ میلیارد ریال بوده که از رشد ۹۶ درصدی نسبت به دوره مشابه ۶ ماهه سال گذشته برخوردار بوده که طی بررسی به عمل آمده از صورت‌های مالی اشاره شده تمام این رشد مربوط به شرکت اصلی است.


بیشتر بخوانید: تنوین افزایش سرمایه می دهد


مجموع درآمدهای عملیاتی برای دوره مشابه سال گذشته معادل ۶.۱۴۶ میلیارد ریال بود که این رقم در دوره جاری با رشدی خیره کننده به ۱۲.۰۷۶ میلیارد ریال رسیده است.

لازم به ذکر است که این شرکت در مجموع سال گذشته مبلغ ۱۳.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد داشته که با توجه به میزان درآمد کسب شده در ۶ ماهه اول سال جاری معادل ۸۸ درصد کل سال گذشته درآمد کسب کرده است.

همچنین «تنوین» در ۶ ماه ابتدای امسال بیش از ۱۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال سود خالص عملیاتی محقق کرده که در مقایسه با ۶ ماه نخست سال مالی ۱۴۰۰ با رشد ۹۷ درصدی همراه بوده است. با توجه به سود سال گذشته این شرکت که در مجموع سال مبلغ ۱۲.۴۷۴ میلیارد ریال بوده این شرکت توانسته در دوره ۶ ماهه معادل ۹۳ درصد سود کل سال گذشته را کسب کند.


بیشتر بخوانید: مجمع افزایش سرمایه تنوین برگزار شد


براین اساس، در دوره یاد شده سود خالص شرکت معادل ۱۱ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ۶ ماه نخست سال مالی ۱۴۰۰ رشد ۱۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر سود هر سهم برای دوره ۶ ماهه ابتدای سال مالی قبل مبلغ ۲۷۲ ریال اعلام شده بود که این رقم با افزایش ۱۱۳ در دوره ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۵۸۰ ریال رسیده است.

با توجه به افزایش سرمایه این شرکت و معافیت مالیاتی که از محل افزایش سرمایه از محل سود انباشته در قانون بودجه سال جاری، پیش بینی می‌شود رشد سود هر سهم این شرکت در پایان سال قابل توجه باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان