شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 9281

رشد یک‌دست نمادهای کوچک و بزرگ/ صف‌های خرید خودرو ریخت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش 3.5 درصد رشد کرد حتی در مقطعی به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد رسید اما در ادامه روند معاملات شاخص کل با یک میلیون و 597 هزار واحد به کار خود پایان داد. افزایش قیمت دلار در بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش 3.5 درصد رشد کرد حتی در مقطعی به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد رسید اما در ادامه روند معاملات شاخص کل با یک میلیون و 597 هزار واحد به کار خود پایان داد.

افزایش قیمت دلار در بازار و صرافی ملی اصولا باید باعث رشد بازار سهام و سهم‌های ارز محور می‌شد اما به دلیل ترس بازار از انتخابات آمریکا این افزایش قیمت نمی‌تواند تاثیری زیادی داشته باشد. انتخابات آمریکا نقطه نقل شروع روند صعودی بازار سهام خواهد بود، زیرا بعد از انتخابات امریکا قیمت دلار مشخص خواهد شد و متغییرها برای رشد یا کف‌سازی بازار سهام مشخص می‌شوند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، درحال حاضر روند بازار روندی تعادلی است و افزایش تقاضا و کاهش صف‌های فروش از سیگنال‌های پایان دوره اصلاح بازار سهام است اما این روند تعادلی به این معنا نیست که روند بازار همیشه صعودی باشد بلکه تا انتخابات آمریکا بازار حالتی نوسانی دارد و ممکن است که در برخی از روزها روند شاخص کل عقبگرد باشد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام در کنار رشد نمادهای کوچک اکثر نمادهای برزگ و بنیادین بازار سهام نیز رشد کردند و حاصل همین رشد صعود 50 هزار واحدی شاخص کل شد.

برخی از کارشناسان معتقدند شاخص کل در راه صعود خود با محدودهای مقاومتی روبه‌رو می‌شود و در صورت پشت سر گذاشتن این محدوده‌ها می‌توان گفت روند صعودی بازار سهام آغاز شده است.

اما در دقایق پایانی معاملات بازار سهام صف‌های فروش برخی نمادها مانند خودرو ریخت و به نظر می‌رسد بازار سهام فردا با عرضه روبه‌رو شود. در نهایت ارزش مجموع معاملات امروز به 19,532 میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید؛
قیمت سکه در بازار آزاد به ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید
بورس مثبت می‌ماند؟/ آیا اصلاح بازار تمام شد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان