صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر : 84209

رشد چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو

رشد چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو
شیبا اینو در 28 نوامبر سال 2020 رونمایی شد. Shiba Inu به‌عنوان سه میم کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

به گزارش شهر بورس، شیبا اینو در 28 نوامبر سال 2020 رونمایی شد. از همان زمان تا به‌امروز Shiba Inu به‌عنوان سه میم کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. ارز شیبا یکی از متعصب‌ترین و فعال‌ترین جوامع را در بین ارزهای دیجیتال به‌خود اختصاص داده است.

رشد چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو نیز تا حد زیادی به دلیل فعالیت‌های مستمر اعضای جامعه این ارز دیجیتال است. در این مطلب ضمن بررسی تاریخچه قیمت شیبا اینو، قصد داریم مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت انفجاری آن را بررسی کنیم. دعوت می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

میم کوین پرهیاهوی شیبا اینو تا کنون چقدر رشد داشته است؟

شیبا اینو خود را به‌عنوان قاتل دوج کوین معرفی می‌کند. این توکن برخلاف دوج کوین، بلاکچین اختصاصی ندارد و مبتنی بر شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است.

شیبا اینو و 15357042.9 درصد رشد قیمت

شیبا اینو و 15357042.9 درصد رشد قیمت

وقتی از رشد چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو صحبت می‌کنید، منظورمان چنین افزایش قیمت انفجاری تنها در مدت زمان کمتر از 3 سال است. محاسبه کنید که اگر در روز 28 نوامبر سال 2020 تنها به‌اندازه 1 دلار از این توکن از سایت رسمی خرید شیبا تهیه می‌کردید، امروز ارزش سرمایه شما چقدر بود؟

اولین قیمت شیبا اینو چقدر بوده است؟

شیبا اینو نخستین بار با قیمت 0.000000000056 دلار عرضه شد و خیلی زود این توکن در مدار صعودی قرار گرفت. بالاترین قیمت ارز شیبا از زمان عرضه تا به امروز در یکی از روزهای اکتبر سال 2021 با قیمت 0.00007489 دلار رقم خورده است.

پس از آن همزمان با افت قیمت بیت کوین در پایان سال 2021، شیبا اینو نیز در مدار نزولی قرار گرفت. ارز شیبا در تمام مدت سال 2022 روند نزولی را در پیش گرفت. با شروع سال 2023 بار دیگر این توکن در مسیر صعودی قرار گرفته است. در زمان نگارش این مطلب با قیمت 0.0000086 دلار در صرافی‌ها خرید و فروش می‌شود.

مهم‌ترین دلایل رشد انفجاری شیبا

هر چند پس از ثبت رکورد قیمت در اکتبر سال 2021، شیبا اینو، در تایم فریم بلندمدت، روند نزولی در پیش گرفته است؛ اما هنوز خیلی از اعضای جامعه این توکن امیدوار هستند که شیبا اینو بار دیگر روند صعودی در پیش بگیرد. از جمله مهم‌ترین دلایل رشد انفجاری قیمت این میم کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. جامعه قوی و فعال شیبا اینو

علی رغم روزهای پرفراز و نشیبی که شیبا اینو در این سال‌ها پشت سر گذاشته است، اعضای جامعه آن به‌صورت پیوسته در حال افزایش یافتن است. گروه‌های بی‌شماری در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال فعالیت برای توسعه اکوسیستم shiba هستند. به‌ اعتقاد خیلی از فعالان بازار، شیبا اینو بزرگ‌ترین اعضای جامعه را در بین میم کوین‌ها دارد.

2. حمایت چهره‌های بانفوذ بازار کریپتوکارنسی

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و رشد قیمت چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو، حمایت‌های افراد مشهوری مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین است. ایلان ماسک به‌عنوان مالک شرکت تسلا، یکی از چهره‌های تاثیرگذار بازار کریپتوکارنسی است. همچنین ویتالیک بوترین نیز بنیان‌گذار بلاکچین اتریوم است. هر زمان این دو چهره توییت حمایتی برای شیبا اینو منتشر کرده‌اند، شاهد افزایش قیمت آن بوده‌ایم.

3. رشد قیمت شدید شیبا اینو

بار دیگر به رشد چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو که اشاره کردیم، مراجعه کنید. افزایش قیمت سرسام‌آور شیبا اینو باعث شده تا تعدادی از اعضای جامعه این میم کوین به سرمایه‌های هنگفتی دست پیدا کنند. در نتیجه این افراد با سرمایه زیادی که در اختیار دارند، می‌توانند به‌عنوان بازارساز زمینه را برای افزایش قیمت این میم کوین فراهم کنند. این موضوع بسیار مهمی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

اعضای جامعه شیبا اینو و آرزوی یک دلاری شدن این میم کوین.

اعضای جامعه شیبا اینو و آرزوی یک دلاری شدن این میم کوین.

4. نقشه راه شیبا اینو

هرچند شیبا اینو به‌عنوان یک میم کوین، بیشتر جنبه سرگرمی دارد؛ اما در ماه‌های اخیر توسعه دهندگان این پروژه، از چند برنامه زیرمجموعه اختصاصی رونمایی کرده‌اند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از جمله می‌توان به پروژه متاورس شیبا و همچنین صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ اشاره کرد. در مجموع تعریف نقشه راه و اجرای پروژه‌های مختلف به‌عنوان زیرمجموعه شیبا اینو نیز باعث رشد قیمت این میم کوین در طولانی مدت خواهند شد.

آیا می‌توان رشد چشمگیر دیگری را برای شیبا متصور شد؟

پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال یکی از چالش برانگیزترین موضوعات پیرامون بازار کریپتوکارنسی است. بعضی از کارشناسان اقتصادی معتقدند که رمز ارزها آینده چندان روشنی پیش روی خود ندارند. در مقابل برخی دیگر از کارشناسان بر این باورند که رمز ارزها در آینده جایگزین تمام ارزهای فیات خواهند شد. در هر صورت به‌نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال جای پای محکمی در اقتصاد جهانی پیدا کرده‌اند.

درباره شیبا اینو، اعضای جامعه این میم کوین رویای یک دلاری شدن آن را در سر می‌پرورانند. هرچند که به‌نظر می‌رسد عملی شدن این هدف در آینده نزدیک چندان محتمل نباشد. واقعیت این است که بیش از 1 کوادریلیون شیبا اینو عرضه شده است. بنابراین بدیهی است که اگر شیبا به قیمت 1 دلار برسد، ارزش بازار این میم کوین خیلی بیشتر از بیت کوین خواهد شد. از طرفی دیگر برای رشد قیمت شیبا اینو باید نیم نگاهی نیز به بیت کوین داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد که اگر بیت کوین در سال‌های آتی تا مرز 100 هزار دلار حرکت کند، شیبا اینو نیز می‌تواند تا مرز 0.001 دلار بالا برود.

خرید شیبا اینو

اگر شما هم به‌آینده شیبا اینو و تکرار رشد چشمگیر shiba به نسبت اولین قیمت شیبا اینو امیدوار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که بخشی از سرمایه خود را برای خرید این توکن اختصاص دهید. ایرانیکارت به‌عنوان سایت رسمی خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال در دسترس تریدرهای ایرانی قرار دارد. شما می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در سایت صرافی ایرانیکارت، بدون پرداخت کارمزد نسبت به خرید و فروش شیبا اینو اقدام کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان