شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 3359

رشد شاخص به ۴۷ هزار واحد رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در انتهای معاملات امروز موفق شد با رشد ۴٫۴۳ درصدی، ۴۷ هزار و ۳۴۲ واحد به ارتفاع خود اضافه کند و تا سطح یک میلیون و ۱۱۶ هزار واحد خود را بالا بکشد و رشد شاخص به ۴۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در انتهای معاملات امروز موفق شد با رشد ۴٫۴۳ درصدی، ۴۷ هزار و ۳۴۲ واحد به ارتفاع خود اضافه کند و تا سطح یک میلیون و ۱۱۶ هزار واحد خود را بالا بکشد و رشد شاخص به ۴۷ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز همپای شاخص کل، رشد ۱۳ هزار واحدی را به ثبت رساند و با ۳٫۸۳ درصد بازدهی مثبت کانال ۳۵۳ هزار واحدی را فتح کرد.

گروه بانک، شیمیایی و فلزات اساسی نیز توانستند برترین‌های صنعت در دومین روز از معاملات هفته باشند. سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۰۸۷، ۲۷۴۳ و ۲۰۴۷ واحد همچون روز گذشته بیشترین تاثیر را در ادامه جهش‌ بیش از ۴۰ هزار واحدی شاخص داشتند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۱۲۲ معامله رسید که طی آن ۷ میلیارد و ۲۷ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۸٫۹ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار به ۴۱۸۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید :

افت مجدد شاخص کل بورس/ بازار سرمایه باز هم سرخ پوش شد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان