شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 2352

رشد بی‌سابقه و ۳۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در نخستین روز هفته با رشد ۳۹ هزار واحدی همراه شد و کانال ۸۰۰ هزار واحد را پشت سر گذاشت. با جهش ۴.۴۸ درصدی، شاخص کل بورس تهران امروز ۹۱۷ هزار و ۴۲۸ واحد شد. این در حالی که شاخص کل بازار سرمایه آخرین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در نخستین روز هفته با رشد ۳۹ هزار واحدی همراه شد و کانال ۸۰۰ هزار واحد را پشت سر گذاشت.

با جهش ۴.۴۸ درصدی، شاخص کل بورس تهران امروز ۹۱۷ هزار و ۴۲۸ واحد شد. این در حالی که شاخص کل بازار سرمایه آخرین روز هفته گذشته را با رشد ۳۲ هزار واحدی به پایان برده بود.

شاخص کل هم وزن نیز از رشد ۹ هزار واحدی در روز چهارشنبه فاصله گرفت و رشد ۱۲ هزار و ۲۹۴ واحدی (۴٫۳۰ درصدی) را در آغاز هفته به ثبت رساند و به ۲۹۷ هزار و ۹۶۲ واحد رسید.

سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۱۱۳، ۲۳۸۵ و ۱۶۳۷ واحد همچون چهارشنبه گذشته بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند. همچنین براساس پیش‌بینی کارشناسان سه نماد شیمیایی، فلزات اساسی و سرمایه‌گذاری برترین گروه‌های صنعت را در اولین روز هفته تشکیل دادند.

تعداد معاملات امروز نیز به ۶۷۳ هزار و ۹۵ رسید که طی آن، ۴ میلیارد و ۷۰۸ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۷٫۱ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد و در پی آن ارزش بازار امروز به ۳۴۴۲ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 14 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان