شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد خبر : 8237

رشد ارزش سهام عدالت در روز منفی بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز در ابتدای بازار، شاخص کل رشد داشت اما با ادامه روند معاملات، شاخص کل روند نزولی را پیش گرفت و 5500 واحد افت کرد، اما این با وجود این روند نزولی ارزش سهام عدالت حدود نیم درصد رشد داشت. با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز در ابتدای بازار، شاخص کل رشد داشت اما با ادامه روند معاملات، شاخص کل روند نزولی را پیش گرفت و 5500 واحد افت کرد، اما این با وجود این روند نزولی ارزش سهام عدالت حدود نیم درصد رشد داشت.

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش 9 میلیون و 346 تومان و 30 درصد این سبد 4 میلیون و 673 هزار تومان شده است.

ارزش سبد سهام عدالت طی نوسان‌های اخیر بازار روند نزولی چشم‌گیری داشته است و در حالی به کانال 15 میلیون تومان رسیده که قبل از این، حتی به 21 میلیون تومان هم رسیده بود.

گفتنی است در اواسط دهه ۱۳۸۰ دولت سهام خود را در ۴۹ شرکت بین مردم تقسیم کرد که با این کار بیش از ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور مشمول دریافت سهام عدالت شدند. برای مشاهده سهام عدالت کافی است پس از آزادسازی سهام عدالت و انتخاب روش سهامداری مستقیم، وارد سامانه‌ سهام عدالت کارگزاری شده و ارزش روز دارایی سهام عدالت خود را مشاهده نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق همین سامانه اقدام به فروش سهام عدالت خود نمایید.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هشت =

پراپ تریدینگ

کمان