شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 83206

مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این نمایشگاه؛

رحمان بابازاده: بخش خصوصی با وجود همه مشکلات، پای کار مانده است

رحمان بابازاده: بخش خصوصی با وجود همه مشکلات، پای کار مانده است
رحمان بابازاده مدیرعامل کارگزاری فارابی گفت: بخش خصوصی با وجود همه مشکلات، پای کار مانده است، البته نگاه‌ها به بخش خصوصی مانند «آیینه صد پاره مولانا»است. با این حال، بدون توجه به اتفاقات و قضاوت‌ها کارمان را انجام می‌دهیم.

به گزارش شهر بورس، رحمان بابازاده در در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این نمایشگاه را مقدمه‌ای بر تعالی و جهان پردازی این صنعت دانست و اظهار داشت: وضعیت کنونی بخش خصوصی، ترکیبی از یاس، امید، آرزومندی و دلسوزی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگزاری فارابی، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به بخش بزرگی از فعالان بازار سرمایه و در اختیار داشتن نیمی از ارزش مالی صنعت، مصداق بارز «آن را که عیان است چه حاجت به بیان». اینها آسان به دست نیامده است.

مدیرعامل کارگزاری فارابی ادامه داد: بخش خصوصی با وجود همه مشکلات، پای کار مانده است، البته نگاه‌ها به بخش خصوصی مانند «آیینه صد پاره مولانا»است. با این حال، بدون توجه به اتفاقات و قضاوت‌ها کارمان را انجام می‌دهیم.

رحمان بابازاده یادآور شد: اگرچه شاید روزها، هفته‌ها و ماه‌ها را خرج مجادله با نهادهای مرتبط کردیم اما هیچ گاه از خوش‌بینی‌مان کاسته نشد.


بیشتر بخوانید: بورس به رشد ۹ هزار واحدی رسید


وی بر لزوم حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد: با تمام بدبیینی‌ها به بخش خصوصی، نیمه پر لیوان را می‌بینیم و از آن به‌عنوان فرصتی برای توسعه ایران عزیز یاد می‌کنیم.

مدیرعامل کارگزاری فارابی عنوان کرد: امیدوارم روزی چنان رشد، قدرت و توانایی در کشور ببینم که اقتصاد ایران در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد. برای وطنم، بخش خصوصی واقعی و پرتوان آرزومندم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان