تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 87507

رای موافق شورای شهر تبریز برای تاسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری

رای موافق شورای شهر تبریز برای تاسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری
مصوبه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر مبنی بر تاسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری تبریز به تصویب رسید.

به گزارش شهر بورس، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امروز در یکصد و چهل و سومین جلسه این شورا با بر تاسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری تبریز موافقت کردند و مقرر شد شهرداری در ایت خصوص لایحه ای تقدیم شورا کند.

کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر با اشاره به برخی فعالیت‌های شهرداری در زمینه گردشگری گفت: با وجود اینکه این اقدامات می تواند در زمینه گردشگری مفید واقع شود، اما منسجم بودن و تحت نظارت یک شرکت بودن می تواند اثرات آن را چندین برابر کند.

سید کاظم زعفرانچیلر افزود: بر همین اساس لزوم تاسیس شرکت سرمایه گذاری شهرداری تبریز مطرح است و این شهر هم می تواند مانند شهرهای اصفهان و مشهد از مزایای این شرکت بهره مند شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال حتی برای دریافت گزارش از ابنیه تاریخی موجود در تبریز هم به مشکلاتی برخوردیم که ناشی از پراکندگی مدیریتی در این حوزه بود.


ساماندهی و بهسازی مجتمع تفریحی و رفاهی باغلارباغی تبریز


زعفرانچیلر درباره وظایف محوله بر این شرکت نیز تصریح کرد: معرفی میراث آیین، تعامل با دیگر شهرهای مطرح در حوزه گردشگری، و نظارت بر اماکن تاریخی و گردشگری می تواند از مهمترین سرفصلهای فعالیت این شرکت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این طرح می تواند فضای کسب و کار را نیز بهبود بخشد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال شهرداری اصفهان در این حوزه دو شرکت دارد، یکی شرکت سرمایه گذاری گردشگری و دیگری مربوط به فعالیتهای گردشگری است که هر دو توانسته اند در زمینه های مربوطه موفق عمل کنند.

این عضو شورا در پایان تصریح کرد: برای رونق گردشگری تبریز و ایفای نقشی متناسب با شن و منزلت تبریز، تاسیس چنین شرکتی ضروری به نظر می رسد.

طرح تاسیس شرکت گردشگری توسط زعفرانچی لر رییس کمیسیون گردشگری شورا مطرح و توسط این کمیسیون نیز به تصویب رسید بود که در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر، از سوی اعضای شورا نیز تصویب شد و مقرر شد شهرداری تبریز در این خصوص لایحه ای آماده و به شورا تقدیم کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان