فارابی
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
کد خبر : 54528

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی:

شهر بورس صرفاً روایت گر نیست؛ شما به موضوعات جهت می دهید

شهر بورس صرفاً روایت گر نیست؛ شما به موضوعات جهت می دهید
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت شهر بورس گفت:شهر بورس یک رسانه صرفا روایت گر نیست و توانسته در مسائل مختلف به موضوعات جهت دهی کند.

به گزارش شهر بورس، رامین نظامی خواه در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت آژانس خبری تحلیلی شهر بورس اظهار داشت: همکاران رسانه‌ای‌مان در شهر بورس در این دو سال نهال خوش بر و رو و امیدوارکننده‌ای را غرس کرده و به خوبی مراقب رشد و پیشرفت آن بودند. امیدوارم همچنان این روند تداوم داشته باشد.

وی افزود: خوشحال هستیم که یک رسانه تخصصی در اقتصاد توانسته به یک مرجع تبدیل شود و در کنار آن مخاطبان خوبی هم جذب کند که این نشان دهنده تغییر سلیقه مخاطب به سمت تحلیلی بودن است.

بانک آینده

نظامی خواه با اشاره به مسیر حرکت شهر بورس خاطرنشان کرد: شهر بورس به یک رسانه پیش رو تبدیل شده و علی رغم داشتن نگاه محلی، به موضوعات سراسری و ملی نیز پرداخت خوبی داشته اند. حتی در برخی موارد در حوزه فراملی نیز فعالیت کرده اند.


بیشتر بخوانید: شهر بورس دو ساله شد


مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در این دو سال دیده ایم که مجموعه شهر بورس فعالیت های مهمی داشته اند.‌ امید دارم که رسانه شهر بورس و رسانه های تبریزی بتوانند رویدادهای بین المللی را پشتیبانی کنند.

وی افزود: شهر بورس صرفا یک پایگاه خبری نیست و خیلی خوشحال هستیم که دوستان یک فرا رسانه را تشکیل داده اند و در حوزه های آموزش، رویدادهای تخصصی و… مشارکت فعال دارند. همچنین آنها در برخی رویداد ها برگزار کننده، پشتیبان و… هستند و این یعنی شهر بورس یک رسانه صرفا روایت گر نیست و توانسته در مسائل مختلف به موضوعات جهت دهی کند.

رامین نظامی خواه در پایان گفت: بایستی با فضا دادن و میدان دادن به رسانه هایی همچون شهر بورس از فعالیت و پیشرفت آنها حمایت شود. قطعا باور داریم که شهر بورس ظرفیت های قابل توجهی دارد و می تواند در آینده ای نچندان دور در عرصه های فراملی نیز بدرخشد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =

پراپ تریدینگ

کمان