صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 98167

رابطه استقلال با پرسپولیس قطع شد

رابطه استقلال با پرسپولیس قطع شد
شهر پلاس: درگیری استقلال و پرسپولیس هنوز ادامه دارد و پرسپولیس اعلام کرد دیگر جواب اطلاعیه‌های استقلال را نخواهد داد.

به گزارش شهر پلاس به نقل از نبض بازار، بحث و جدل استقلال و پرسپولیس به جایی رسیده است که روابط عمومی پرسپولیس خود را عقب کشید واعلام کرد تا زمانی که مدیریت باشگاه استقلال تغییر نکند دیگر ارتباطی با این باشگاه نخواهد داشت.

موضوع از جایی شروع شد که یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکلات مالی این تیم و پرداخت نشدن آپشن قهرمانی‌های اعضای تیم قراردادش را به صورت داخلی فسخ کرد و چند روز در تمرینات شرکت نکرد. این اتفاق با واکنش غیرمستقیم جواد نکونام و به کار بردن عبارت “اشک تمساح” همراه شد.

یحیی گل‌محمدی نیز در کنفرانس پیش از بازی با صنعت نفت جواب نکونام را بدون نام بردن از او داد که البته با واکنش شدیدتر سرمربی استقلال همراه بود و مدعی شد باید در همان فصل گذشته و بازی پرسپولیس با فولاد جواب یحیی گل‌محمدی را می‌داد.

یحیی در آخرین کنفرانس خود گفت که نکونام احترام به بزرگتر را بلد نیست و دیگر به این بحث ادامه نخواهد داد. حالا این موضع پرسپولیس توسط مدیر روابط عمومی این باشگاه نیز مطرح شده است.


زمان پخش بازی های فوتبال امروز 13 آبان 1402


مصطفی لشگری در استوری خود نوشت: “همان‌طور که یحیی گل‌محمدی به درستی اشاره کرد، برای ضرورت حفظ حرمت و شخصیت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران همیشه همراهش، از این پس تا زمانی که این کادرفنی و مدیریتی در آن تیم هستند دیگر پاسخی به تصورات واهی و اطلاعیه‌های آن‌ها تا جایی که حرمت هوادار و باشگاه زیر سوال نرود، نداده و روابط خود را به طور کامل قطع می‌کنیم تا زمانی که اصول حرفه‌ای‌گری و احترام به رقیب خود را بیاموزند و حداقل موفق به کسب یک جام بشوند… ”

رابطه استقلال با پرسپولیس قطع شد

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان