شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر : 55473

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

رئیس هیئت مدیره غاذر: سبد کالایی شرکت تغییر می کند

رئیس هیئت مدیره غاذر: سبد کالایی شرکت تغییر می کند
خلیل قلی پور رئیس هیئت مدیره غاذر با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت، گفت: سعی داریم با تغییر سبد کالایی سودسازی شرکت را افزایش دهیم.

خلیل قلی پور رئیس هیئت مدیره غاذر در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برگزاری مجمع شرکت کشت و صنعت پیاذر، اظهار داشت: اولین مجمع ما، 11 مردادماه بود که در مجمع سالیانه، تقسیم سود و تصویب صورت‌های مالی شرکت انجام شد‌.

وی در ادامه افزود: با یک روز فاصله، دو مجمع برگزار کردیم که تغییر اساسنامه شرکت و انتخاب اعضای هیئت مدیره در آن انجام گرفت.


بیشتر بخوانید: گزارش تصویری جمع فوق العاده غاذر


قلی پور با اشاره به تغییر اساسنامه شرکت کشت و صنعت پیاذر، یادآور شد: در این مجمع، ماده ۱۹ بر طبق متن سازمان بورس با اکثریت آرا به تصویب رسید و معاملات بر اساس ماده ۱۲۹ نیز به تصویب رسید.

رئیس هیئت مدیره غاذر درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت، خاطرنشان کرد: برای همکاری با افرادی که به تازگی وارد سهم شده‌اند، انتخابات را انجام دادیم که پنج شرکت حقوقی به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شد تا ان‌شاءالله پس از روز عاشورای حسینی، کار خود را با اعضای هیئت مدیره جدید آغاز کنیم.

وی درمورد برنامه های شرکت کشت و صنعت پیاذر برای توسعه فعالیت های شرکت، گفت: سعی داریم با تغییر سبد کالایی، ایجاد پروتئین ۹۰ درصد از پودر آب، پنیر و خرید دستگاه جدید؛ سودسازی شرکت را افزایش دهیم.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان