شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 3745

با قول به مردم در حل مسائل اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه:

رئیس مجلس خواهان افزایش عمق بورس و عرضه های اولیه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، محمدباقر قالیباف در جلسه امروز مجلس درباره گزارش پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قیمت ارز گفت: نظارت مجلس در حوزه اقتصادی ملموس و شفاف بوده و به‌طور قطع تعامل لازم و نظارت جدی با وزرای دولت و سازمان‌های مسئول خواهیم داشت. وی افزود: مردم مطمئن باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، محمدباقر قالیباف در جلسه امروز مجلس درباره گزارش پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قیمت ارز گفت: نظارت مجلس در حوزه اقتصادی ملموس و شفاف بوده و به‌طور قطع تعامل لازم و نظارت جدی با وزرای دولت و سازمان‌های مسئول خواهیم داشت.

وی افزود: مردم مطمئن باشند اولویت اول مجلس، حل مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی و نظارت بر حوزه اقتصادی است. اصلاح ساختار بودجه از موضوعات اساسی و دستور اول مجلس بوده که سال ها منجر به کسری بودجه و افزایش نقدینگی شده است.

قالیباف ادامه داد: در حالی کمیسیون اقتصادی مجلس برای ضمن افزایش عمق بورس و بازارسرمایه تلاش خواهد کرد که بین عرضه و تقاضا ، باید عرضه در اولویت قرار گیرد که در راستای عمق‌بخشی بورس است . در این میان نقدینگی بازار سرمایه به سمت تولید رفته که منجر به ایجاد اشتغال پایدار و کنترل تورم می شود و عمق بورس نیز باید افزایش پیدا کند.

منبع: بورس پرس

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان