شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر : 103072

دو مجمع در یک روز برای کویر

دو مجمع در یک روز برای کویر

شرکت توليدي فولاد سپيد فراب کوير (کویر) در نظر دارد دو مجمع عمومی فوق العاده و عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت را در روز چهارشنبه 29 آذر ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت توليدي فولاد سپيد فراب کوير (کویر) با درج دو اطلاعیه در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در 2جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت که به ترتیب در ساعت 10:00 و 11:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/09/29 در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس خيابان مطهری، پل فلزی ، هتل آسمان برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات جلسه عبارتند از:

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

سهامداران يا نمايندگان قانونی آنان مورخ 1402/09/29 قبل از تشکيل مجمع ، جهت دريافت کارت ورود به جلسه مجمع، با در دست داشتن اصل کارت ملی و يا وکالت می توانند در جلسه حضور به هم رسانند. مشاهده همزمان مجمع به صورت زنده از طريق لينک آپارات به آدرس http://www.aparat.com/kavirsteel/live مقدور می باشد همچنين سهامداران محترم می توانند سوالات خود را به شماره 09104115687 پيامک نمايند. بديهی است مانند ساير مجامع عمومی، سوالات در جلسه مطرح خواهد شد. شماره تماس مستقيم واحد سهام شرکت جهت پاسخگويی 3300-031 داخلی 8 می باشد.


بیشتر بخوانید:مجتمع 6 واحدی حتاید فروش نرفت


دو مجمع در یک روز برای کویر

دو مجمع در یک روز برای کویر

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان