تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 115749

دو مجمع در یک روز برای نیان

دو مجمع در یک روز برای نیان
شرکت نیان الکتریک (نیان) در نظر دارد دو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی فوق العاده شرکت را در روز پنج شنبه 10 اسفند ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت نیان الکتریک (نیان) با درج در اطلاعیه در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00  و جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت که در ساعت 11:30 روز پنج شنبه مورخ 1402/12/10 در استان خراسان رضوی ،شهر مشهد به آدرس مشهد – خيابان هنرستان – بين هنرستان 1 و 3 – سالن همايش مصلی نژاد برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات این جلسات عبارتند از:

انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت

سهامداران حقيقی که مايل به حضور در جلسه مذکور می باشند، می توانند با ارائه کارت ملی، وکالت نامه رسمی و يا به عنوان قائم مقام قانونی شخص حقيقی صاحب سهم در جلسه حضور يابند. همچنين سهامداران محترم حقوقی، نماينده يا نمايندگان شخص حقوقی به همراه معرفی نامه در سربرگ شخصيت حقوقی که درج شناسه ملی و شماره ثبت شخصيت حقوقی و شماره ملی نماينده در آن ذکر شده باشد، امکان حضور در مجمع مذکور را دارا می باشند. از کليه سهام داران محترم و يا نمايندگان قانونی آن‌ها درخواست می گردد جهت دريافت برگه ورود به مجمع روز پنجشنبه مورخ 1402/12/10از ساعت 10:30 الی 11:00 با در دست داشتن کارت ملی، وکالتنامه و يا مدرک نمايندگي معتبر به آدرس: مشهد – مشهد – خيابان هنرستان – بين هنرستان 1 و 3 – سالن همايش مصلی نژاد مراجعه نمايند. ضمناً به اطلاع سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند می رساند، می توانند با مراجعه به تارنمای (Nianelectronic.com) به صورت آنلاين در تاريخ 1402/12/10 ساعت 11:00 در مجمع حاضر شوند.


بیشتر بخوانید:اعضای جدید هیئت مدیره ورفاه معرفی شد


دو مجمع در یک روز برای نیان

دو مجمع در یک روز برای نیان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان