تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 108916

دو عضو جدید هیئت مدیره کارگزاری بانک آینده معرفی شدند

دو عضو جدید هیئت مدیره کارگزاری بانک آینده معرفی شدند
مهدی نصرالله و عبدالحمید سرو دلیر به عنوان برای عضویت در هیئت مدیره کارگزاری بانک آینده معرفی شدند.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی کارگزاری بانک آینده، پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت کارگزاری بانک آینده در تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ و انتخاب اعضای حقوقی هیئت مدیره کارگزاری، طی احکام جداگانه مهدی نصرالله به عنوان نماینده بانک آینده، حسین خزلی به عنوان نماینده شرکت سنجش امید آینده و عبدالحمید سرو دلیر به عنوان نماینده شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا در هیئت مدیره معرفی شدند.

مهدی نصرالله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی است. وی بیش از 21 سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه دارد و مهم‌ترین سوابق کاری وی عبارت است از عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک ملت و معاون رئیس هیات مدیره کارگزاری آلان ترکیه.


بیشتر بخوانید:مالیات حقوق بالای 12 میلیون تومان چقدر است؟


عبدالحمید سرو دلیر دانش آموخته مقطع دکتری حسابداری از دانشگاه مازندان است که پیش از این با سمت معاون اجرایی کارگزاری بانک آینده مشغول به فعالیت بوده است.
وی پیش از این ۱۷ سال سابقه مالی و حسابرسی در شرکت ها و موسسات مختلف دولتی و خصوصی را داشته و اخیرا به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات سگال انتخاب شده بود.

در صورت تایید صلاحیت نامزدهای فوق توسط سازمان بورس و اوراق بهادار این افراد در کنار حسین خزلی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل فعلی سکان مدیریت این شرکت کارگزاری را بر عهده خواهند گرفت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان