شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 74881

مدیرعامل کارگزاری باهنر در گفت‌وگو با شهر بورس؛

دولت می تواند از بازار سرمایه برای هدایت جریان نقدینگی استفاده کند

دولت می تواند از بازار سرمایه برای هدایت جریان نقدینگی استفاده کند
قنبری گفت: استقبال از این همایش نشان داد که بازار سرمایه ما بازار سال ۹۱ نیست و تعداد فعالان بازار گسترش یافته است و دولت هم می تواند از این فضا برای هدایت جریان نقدینگی و هدایت‌هایی که در بازار پول می‌کند، استفاده کند.

محمدرضا قنبری در گفت‌وگو با شهر بورس در خصوص همایش چشم انداز بازار سرمایه در ۱۴۰۲ اظهار داشت: شعار کارگزاری ما این است که ما میزبان اهالی بازار سرمایه هستیم و خدماتمان را برای کل بازار سرمایه در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: مدت‌ها بود که قصد برگزاری این همایش را داشتیم اما با توجه به شرایط بازار، مسائل سیاسی و عدم ثباتی که وجود داشت به تعویق انداختیم اما دیرتر برگزار کردن این همایش فایده‌ای نداشت زیرا باید چشم انداز ۱۴۰۲ را بررسی می‌کردیم که همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و میلاد حضرت رسول (ص) این همایش را برگزار کردیم.


بیشتر بخوانید: بازار سرمایه جامانده‌ترین بازار است | بانک تجارت عملکرد خوبی داشته است


مدیرعامل کارگزاری باهنر در خصوص استقبال از این همایش عنوان کرد: خوشبختانه استقبال از این همایش نشان داد که بازار سرمایه ما بازار سال ۹۱ نیست و تعداد فعالان بازار گسترش یافته است و دولت هم می تواند از این فضا برای هدایت جریان نقدینگی و هدایت‌هایی که در بازار پول می‌کند، استفاده کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان