صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
کد خبر : 86847

مالک و رئیس هیئت مدیره شرکت سوت ایچ در گفت‌وگو با شهر بورس:

دولت تعهد ارزی را به تعهد ریالی تبدیل کند

دولت تعهد ارزی را به تعهد ریالی تبدیل کند
خلیل قلی پور مالک و رئیس هیئت مدیره توریس گفت: دولت بحثی به اسم تعهد ارزی را به میان آورده، در حالی که کشورهای همسایه ریال پرداخت می‌کنند.

خلیل قلی پور مالک و رئیس هیئت مدیره توریس در گفت‌وگو با شهر بورس در رابطه با فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: بنده صاحب شرکت سوت ایچ تبریز با برند توریس هستم که به معنای نام قدیم تبریز است و ما هم از این نام الهام گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: فعالیت ما در رابطه با تولید لبنیات می‌باشد که نیاز روزانه مردم می‌باشد اما متاسفانه با افزایش قیمت شیر، شیر صنعتی حتی با به قیمت بالا هم پیدا نمی‌شود و دولت باید تدبیری در این خصوص بیاندیشد.


بیشتر بخوانید: بیش از ۱۵۰۰ نفر در اختتامیه اجلاس سراسری خانه های صمت شرکت کردند


مالک شرکت سوت ایچ تصریح کرد: دولت باید دامداری‌های صنعتی را با تشویق‌های قانونی مانند معافیت مالیاتی حمایت کند و به جای کشتار گاوها از گاوهای شیرده برای تولید شیر استفاده کنند زیرا شیر لازمه تغذیه مردم است.

وی ادامه داد: ما عمدتا به کشورهای همسایه صادرات داریم اما دولت بحثی به اسم تعهد ارزی را به میان آورده است در حالیکه ما به هیچ وجه از کشورهای همسایه دلار دریافت نکردیم بلکه همه آنها ریال پرداخت می‌کنند.

خلیل قلی پور مالک و رئیس هیئت مدیره توریس خاطرنشان کرد: دولت پول ملی را تقویت کند تا ما باید پول ملی رفع تعهد کنیم زیرا  اگر این روند ادامه پیدا کند بعد از مدتی کارخانجات به تعطیلی کشیده می‌شود چون ما ارزی دریافت نمی‌کنیم که به دولت ارز پرداخت کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − نوزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان