تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 113687

مدیرعامل فن افزار در پاسخ به شهر بورس توضیح داد؛

دلیل افت درآمد توسن تکنو در دی ماه ۱۴۰۲ چه بود؟

دلیل افت درآمد توسن تکنو در دی ماه ۱۴۰۲ چه بود؟
مدیرعامل توسن تکنو دلیل افت درآمد توسن تکنو در دی ماه ۱۴۰۲ را تشریح و از برنامه ریزی فصلی این شرکت خبر داد.

به گزارش شهر بورس، محمد مظاهری در نشست خبری شرکت توسعه فن افزار توسن، ضمن معرفی محصول جدید این شرکت، اظهار داشت: امروز به خاطر دانش بنیانی در زمینه کارت خوان‌ها در خدمت شما هستیم. ما تنها شرکتی هستیم که در حوزه کارت خوان عنوان دانش بنیان دریافت کرده ایم.

وی افزود: محصول کارت خوان M500 یکی از محصولات کامل ایرانی بوده و مالکیت معنوی آن متعلق به توسن تکنو است. این دستگاه از لحاظ سخت افزاری و پلتفرمی بر پایه دانش بنیان تولید شده و دارای امکاناتی است که در جای دیگری مانند آن پیدا نمی‌کنید.

مدیرعامل توسن تکنو یادآور شد: در کنار خط تولید کارخانه ما، خط تحقیق و توسعه وجود دارد. تولید بدون دانش بنیان روندی ناقص بوده و برای کسب امتیاز دانش بنیان نیاز به سرمایه گذاری است. در ایران برای اولین بار است که تولید سیستم عامل توسط شرکت دانش بنیانی صورت می گیرد. ما در تلاشیم تا محصولاتی متناسب با نیاز مشتریان و مردم در بازار تولید کنیم.

مظاهری ادامه داد: از دید بازار، دانش بنیانی باید ارزش کسب و کاری داشته باشد. در حال حاضر که دانش بنیان هستیم از مرحله ابتدایی تا مرحله پایانی تولید با نظارت کامل شرکت انجام می‌گیرد. دانش‌بنیانی ما بر این امر صحه می‌گذارد که کلیه فرآیند تولید (اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار) را متخصصان شرکت پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه «مقوله تولید سخت افزار در ایران مقوله ای پر چالش است»، گفت: واقعا نیاز نیست همه کارهای معمولی برای تولید در کشور انجام شود و ما بعضی از قطعات را از تولید کننده عمده آن تامین می‌کنیم؛ برای ما دستیابی به دانش فنی و تکنولوژی‌های به‌روز در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توسن تکنو بیان کرد: سال ۱۴۰۳ جهشی برای شرکت خواهد بود که محصولاتی که نرم افزار TECHSTORE بر روی آن‌ها نصب شده است به بازار خواهند آمد.


بیشتر بخوانید:اعضای جدید هیئت مدیره شکبیر معرفی شد


مظاهری در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس درباره “هزینه های تولید و میزان پیش بینی شده از سوددهی دستگاه کارت خوان M500 که رونمایی شد”، گفت: برنامه ما در شرکت این است که ۷۰ درصد فروش‌مان از بخش دانش بنیان باشد تا سهامداران هم سود مناسبی کسب کنند. با توجه به نیازهای بازار، سخت افزارهای قوی تر، اتفاقات خوب و پیشرفتی که در تکنولوژی افتاده می توان گفت سرمایه گذاری در کارت خوان های سنتی می تواند کار اشتباهی باشد.

وی در واکنش به افت درآمد شرکت در دی ماه نسبت به ماه گذشته، یادآور شد: به لحاظ عملکردی، طبیعی است که شرایط شرکت با نوساناتی مواجه باشد، اما معمولا برنامه ریزی های شرکت به صورت فصلی و متناسب با بازار تنظیم می شود. با این حال، اگر مشتریان ما نیاز داشته باشند و ما امکان انجامش را داشته باشیم، همیشه پشتیبانی می‌کنیم.

مدیرعامل فن افزار درباره پیش بینی سود در سال آینده گفت: به نظر من شرایط ما در سال ۱۴۰۳ از سال ۱۴۰۲ بهتر خواهد بود، چون ۷۰ درصد محصولات ما در بازار دانش بنیان خواهد بود. در سال آینده می توانیم سودآوری خیلی زیادی داشته باشیم و به صورت حرفه ای و رقابتی به مشتریان خدمات ارائه خواهیم داد.

مظاهری از احتمال افزایش سرمایه شرکت خبر داد و عنوان کرد: حتما در سال مالی آینده سود بیشتری نسبت به امسال رقم می‌زنیم و بحث افزایش سرمایه را خواهیم داشت. سرمایه شرکت در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد تومان است و ممکن است این افزایش سرمایه تا حدود ۵۰۰ میلیارد تومان باشد.

دلیل افت درآمد توسن تکنو در دی ماه ۱۴۰۲ چه بود؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان