صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 88103

دقاضی به بازار دوم فرابورس آمد

دقاضی به بازار دوم فرابورس آمد
بازار دوم فرابورس شاهد گشایش نماد شرکت داروسازی شهید قاضی با نماد «دقاضی» بود که با قیمت 25 هزار ریال در تابلو معاملات فرابورس قرار گرفت.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی فرابورس، طی معاملات روز جاری، دهم مردادماه، سهام شرکت داروسازی شهید قاضی در نماد «دقاضی» که در تاریخ 18 اسفندماه سال 1400 در فرابورس پذیرش شده بود، برای اولین بار به روش گشایش نماد، در بازار دوم عرضه شد.

این نماد پیش‌تر در تابلو زرد بازار پایه معامله می‌شد که هم‌اینک به بازار اصلی فرابورس ارتقا یافته است.

گفتنی است «دقاضی» پس از احراز تمامی شرایط پذیرش در آبان ماه سال گذشته، به عنوان دویست و هشتاد و هشتمین نماد معاملاتی در فهرست نمادهای فرابورس ایران قرار گرفت.

امروز در جریان گشایش نماد دقاضی، تعداد 343 هزار و 57 سهم این شرکت به ارزش 8 میلیارد و 597 میلیون ریال در محدوده قیمتی 25 هزار ریال تا 25 هزار و 950 ریال با نوسانی 5.2 درصدی، مورد معامله قرار گرفت. سرانجام نیز نماد در قیمت پایانی 25 هزار و 50 ریال، پرونده اولین روز حضور خود در بازار دوم فرابورس را بست.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال فرابورس | آخرین بروزرسانی 10 مرداد ماه


عمده معاملات در سمت خرید این سهم طی روز جاری در اختیار بازیگران حقیقی با مالکیت نزدیک به 93 درصدی بود و حقوقی‌ها در این سمت، سهم 7 درصدی داشتند. در سمت فروش اما 87 درصد فروشندگان حقوقی و 12 درصد حقیقی‌ها بودند.

همچنین طبق اعلام ناظر بازار فرابورس، طی عرضه امروز محدوديت حجمی یعنی حداكثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش برای نماد معاملاتی دقاضی به ميزان 200 هزار سهم در نظر گرفته شد و از فردا، دامنه نوسان قيمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قيمت در بازار دوم فرابورس ايران تعيين خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان