تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
کد خبر : 82316

دسترسی به مراکز درمانی شهرک خاوران سهولت یافت

دسترسی به مراکز درمانی شهرک خاوران سهولت یافت
محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: احداث لوپ ورودی از سمت اتوبان پیامبر اعظم(ص) به بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران، عملیاتی شد.

به گزارش شهر بورس، محمد حسین‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای اقدامات شهرداری منطقه جهت مدیریت و توزیع ترافیک در محدوده بیمارستان کودکان مردانی آذر، احداث لوپ ورودی از سمت اتوبان پیامبر اعظم(ص) به بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران، عملیاتی شد.

حسین‌زاده اهمیت احداث این لوپ را در اتصال امن و آسان به بلوار شهدای سلامت که مسیر اصلی دسترسی به بیمارستان کودکان مردانی آذر و بیمارستان در حال احداث جامع سرطان است دانست و خاطرنشان کرد: تجمع خودروهای مراجعان در مقابل ورودی بیمارستان مردانی آذر و ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان، با اقدامات شهرداری منطقه که شامل احداث لوپ مذکور و بلوار شهدای سلامت به طول۸۰۰ متر، حل شده و مجموعه این اقدامات در راستای پاسخ به مطالبات عمومی شهروندان صورت گرفته است.

وی افزود: این لوپ به طول ۱۰۰ متر احداث شده و از اهم اقدامات در روند احداث آن، عملیات زیرسازی به میزان ۳۶۰ متر مکعب، عملیات جدول گذاری به طول ۳۰۰ مترطول و عملیات آسفالت ریزی به میزان ۱۲۰ تن، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان