شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 58634

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

در جلسه وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی چه گذشت؟

در جلسه وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی چه گذشت؟
امروز جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی برگزار و درخصوص چالش‌های بازار سرمایه و رفع آنها تبادل اطلاعات و چاره‌اندیشی شد.

شهر بورس – حامد زاهدی: صبح امروز جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، مدیران ارشد بازار سرمایه و مدیران‌ عامل هلدینگ‌های بورسی برگزار شد؛ در جلسه وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی چه گذشت؟

نیما میرزایی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره جلسه وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی، اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت‌ها در بازار سرمایه مخصوصاً در سهام بزرگ افت قابل توجهی داشته و به نقاط ارزندگی مطلوبی رسیده، به نظر می‌رسد که امکان حمایت بازار و تقویت قیمت‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: حقوقی‎‌های بزرگ بازار می‌توانند با منابعی که در اختیار دارند، جبهه خریداران را تقویت کنند. از این رو، انتظار می‌رود در روزهای پیش‌رو، زهر فروشندگان در تابلوی معاملات کم رنگ‌تر شده و به مرور شاهد نمای سبز بازار باشیم.


بیشتر بخوانید: بازدهی بازارها در تابستان 1401/ مسکن پیش‌رو شد، بورس عقب ماند


این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: جلسه امروز وزیر اقتصاد با مدیران ارشد بازار سرمایه و هلدینگ‌ها در درجه اول یک هدف و نکته مهم داشت که آنکه مشکلات اساسی بازار سرمایه از حوزه اختیارات سازمان خارج است و نیاز به هماهنگی و همکاری سطوح بالاتر تصمیم گیران اقتصادی دارد؛ همچنین موضوعی که البته در نامه ریاست سازمان به معاون اول ریاست جمهوری نیز دنبال شد.

در جلسه وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی چه گذشت؟

میرزایی با اشاره به خروجی جلسه وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با مدیران هلدینگ های اقتصادی، خاطرنشان کرد: از مطالبات مطروحه در جلسه می‌توان به تقویت شرایط بنیادی بازار اشاره کرد که در صورت تحقق آن در بلندمدت جذابیت قیمتی نمادها بیشتر و ریسک‌های بازار کمتر خواهد شد.

بر اساس گفته وی، برخی از این مطالبات به حق نیاز به همکاری با سایر نهادها از جمله وزارت صمت، بانک مرکزی و مجلس دارد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: باید این انتظار را داشت که در آینده، جلسات مرتبطی در این خصوص با مراجع مذکور برگزار شود تا در کنار تلاش دولت‌مردان برای کنترل تورم، موضوع بورس نیز به عنوان یکی از اولویت‌های وعده داده شده از وضعیت نامطلوب خود خارج شود.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + چهار =

پراپ تریدینگ

کمان