شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 75503

در جلسه غیرعلنی مجلس درباره دلار چه گذشت؟

در جلسه غیرعلنی مجلس درباره دلار چه گذشت؟
عضو هیأت رئیسه مجلس درباره جلسه غیرعلنی مجلس درباره دلار گفت: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به بسته ویژه دولت برای کنترل ارز عنوان کرد که آثار مثبت اجرایی شدن این بسته به زودی در جامعه احساس خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، موضوع نوسانات بازار ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به بسته ویژه دولت برای کنترل ارز عنوان کرد که آثار مثبت اجرایی شدن این بسته به زودی در جامعه احساس خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی ودارایی گفت که اخلال‌گران زیادی در بازار ارز دستگیر شده‌اند که تعدادی از آنها به صراحتا به هدف و برنامه‌شان برای ایجاد اخلال در بازار ارز اشاره کرده‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز مطالبی را مطرح و عنوان کرد که اختیارات کافی باید برای رئیس کل بانک مرکزی وجود داشته باشد تا بتواند مدیریت مناسب را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: جدیدترین قیمت دلار در بازار مبادله کشف شد


وی افزود: در این جلسه تعدادی از نمایندگان هم در سخنرانی‌های خود ضمن انتقاد از وضعیت موجود در بازار ارز خواستار اقدامات جدی دولت برای کنترل این نوسانات شدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نمایندگان در صحبت‌های خود عنوان کردند که آقای فرزین از اختیارات لازم برای انجام امور برخوردار است و اختیارات آقای فرزین نسبت به رؤسای قبلی بانک مرکزی هم بیشتر شده است و اگر دولت با محدودیت مانع و یا خلأ قانونی هم مواجه است، مجلس آمادگی دارد تا با تصویب قانون این موانع را رفع کند و به طورکل آمادگی هرگونه همکاری با دولت برای بهبود اوضاع بازار ارز دارد.

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان