تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 112331

در بازار طلا احتمال بازگشت قیمت ها وجود دارد؟

در بازار طلا احتمال بازگشت قیمت ها وجود دارد؟
یک فعال بازار طلا در ارتباط با وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری و درباره اینکه احتمال بازگشت قیمت ها وجود دارد؟ توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای در ارتباط با وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهارداشت: افزایش قیمت ارز و طلای جهانی باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار شده است.

او درباره اینکه احتمال بازگشت قیمت ها وجود دارد؟ گفت: باید دید بانک مرکزی چه اقدامی در حوزه ارز انجام می دهد چرا که الان عامل اصلی افزایش قیمت ها، رشد قیمت دلار در بازار آزاد است.


قیمت سکه و طلا امروز 9 بهمن 1402


این فعال بازار طلا با اشاره به افزایش تقاضا در بازار طلا و ارز تصریح کرد: قیمت سکه قدیم با ۵۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان افزایش ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۱۵۰ هزار تومان ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده است.

وی با بیان اینکه حباب سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: طلای ۱۸ عیار با ۷۰ هزار تومان افزایش ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان