صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 101086

درخشش دو ماهه بیمه تجارت نو با تحقق بودجه و جذب پرتفوی سودآور در سال 1402

درخشش دو ماهه بیمه تجارت نو با تحقق بودجه و جذب پرتفوی سودآور در سال 1402
با استناد به گزارش‌های منتشرشده، شرکت بیمه تجارت نو در سال جاری توانسته گام بزرگی را در جهت توسعه و ارتقای فروش محصولات بیمه‌ای بردارد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، دکتر مهران رضوانی مدیرعامل این شرکت با بیان این نکته که از تاریخ 18 شهریور سال جاری و پس از استقرار تیم مدیریتی جدید، مهم‌ترین برنامه اعضای هیئت‌مدیره شرکت بر پرداخت خسارات معوق به منظور ایجاد حس اطمینان و برقراری اعتماد مجدد به برند شرکت بیمه تجارت‌نو است، افزود، انجام این مهم با توجه به مشکلات نقدینگی در شرکت و نتایج عملکرد مالی نامناسب شرکت در دوره قبلی، صرفا با جذب سریع پرتفوهای سودآور و نقدی اجرایی بود که خوشبختانه این برنامه به بهترین شکل اجرایی گردید.

وی افزود: ماحصل تلاش شبانه روزی اعضای هیات مدیره طی برگزاری جلسات متعدد و مذاکرات با سهام‌داران و بیمه‌گزاران بزرگ، نتایج خود را در رشد پرتفوی و همچنین تحقق بودجه پیش‌بینی شده در سال 1402 نشان داد.


تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه تجارت‌نو و شرکت فینوتک پارس امضا شد


مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در ادامه اذعان داشت، جذب پرتفوهای سودآور و قابل اتکاء یکی دیگر از سیاست‌های اجرایی تیم مدیریتی جدید است و افزود: به لطف خداوند و با تکیه به اعتماد بیمه‌گزاران خود، اکنون در جایگاهی ایستاده‌ایم که با سربلندی می‌توانیم اعلام کنیم این شرکت توانست ظرف مدت کمتر از دو ماه با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت بهینه ریسک ، شاهد رشد قابل‌توجهی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله بیمه‌های مهندسی، نفت و انرژی، و مسئولیت در مقایسه با دوره مشابه قبلی و بازه ابتدایی سال باشد.

همچنین در راستای تحقق اهداف فوق و جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران، این شرکت طی مدت کوتاه دو ماهه قسمت عمده‌ای از خسارات معوق رشته درمان و تعهدات خود به مراکز درمانی را تسویه کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان