شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 7786

درآمد بورس در 5 ماه نخست امسال 2 برابر کل سال 98

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شرکت بورس اوراق بهادار تهران عملکرد مالی مربوط به مرداد ماه خود را در وبسایت کدال منتشر کرد که بر اساس آن میزان درآمد این شرکت در پنجمین ماه سال با افتی 27 درصدی نسبت به تیرماه به 171 میلیارد و 744 میلیون تومان رسیده است. 164 میلیارد و

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، شرکت بورس اوراق بهادار تهران عملکرد مالی مربوط به مرداد ماه خود را در وبسایت کدال منتشر کرد که بر اساس آن میزان درآمد این شرکت در پنجمین ماه سال با افتی 27 درصدی نسبت به تیرماه به 171 میلیارد و 744 میلیون تومان رسیده است. 164 میلیارد و 692 میلیون تومان (96 درصد) از این درآمد حاصل از کارمزد معاملات بورس بوده است.

افت 27 درصدی درآمد بورس در مردادماه در حالی به دست آمده که میزان درآمد این شرکت در مقایسه با مرداد سال 98 حدود 870 درصد بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید:
پیش بینی کوتاه مدت بازار سهام / بورس هفته بعد احتمالا مثبت است
رشد کند قیمت در بازار فلزات گران‌بها/ بورس این‌بار هم منفی تمام شد
هشدار درباره صورت‌های مالی خودروسازان/ نگاهی به آینده خودرو در بورس

از ابتدای سال جاری تاکنون این دومین ماهی است که روند صعودی درآمدهای بورس با افت مواجه می‌شود. در خرداد ماه نیز درآمدهای بورس کمتر از تیرماه به ثبت رسید.

با این حساب کل درآمد بورس در 5 ماه نخست سال به 743 میلیارد و 835 میلیون تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 666 درصد رشد داشته است. همچنین درآمد 5 ماه نخست بورس بیش از 2 برابر کل درآمد سال 98 این شرکت به ثبت رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان