شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
کد خبر : 80372

ددانا سِرُم تولید می کند/ رشد 71 درصدی نماد پس از عرضه اولیه

ددانا سِرُم تولید می کند/ رشد 71 درصدی نماد پس از عرضه اولیه
شیری مدیرعامل شرکت داروسازی دانا گفت: پس از پاندمی کرونا، سرم به یک محصول استراتژیک تبدیل شد که بر همین اساس ددانا سِرُم تولید خواهد کرد.

مهدی شیری در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت نماد ددانا در بازار سرمایه اظهار داشت: شرکت داروسازی ددانا در اردیبهشت 1401 عرضه اولیه شد که در آن مقطع بازار سرمایه وضعیت چندان مناسبی نداشت.

وی افزود: با این حال، نماد ددانا در ادامه یک روند صعودی پرقدرت را سپری کرد. در ادامه، همانند سایر نمادها، سهام شرکت داروسازی دانا نیز دچار افت مقطعی شد. با توجه به اینکه ددانا از بنیاد بسیار خوبی برخوردار است، توانست روند صعودی دیگری را آغاز کند که برای این موضوع زحمات زیادی کشیده شد.

مدیرعامل شرکت داروسازی دانا به تمجید از عوامل رشد سهام شرکت پرداخت و تصریح کرد: باید از زحمات مدیرعامل و معاونت سرمایه گذاری هلدینگ شفا دارو و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا تشکر کنم. این دوستان به همراه بازارگردان محترم، تلاش‌های زیادی داشتند تا سهم به قیمت واقعی خود نزدیک شود.

شیری ادامه داد: از ابتدای عرضه در بازار سرمایه تا قبل از مجمع، نماد ددانا رشد 71 درصدی را تجربه کرد. با توجه به پروژه‌ها و تدابیر اندیشیده شده، امیدواریم که این روند مثبت حفظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که «هیئت مدیره برای آینده شرکت چه برنامه‌هایی دارد؟»، گفت: تلاش داریم پروژه‌های در دست اجرا را هرچه سریع‌تر تکمیل و مجوزهای لازم را اخذ کنیم. محصولات جدید بسیار خوبی برای پروژه‌های جدید طراحی شده که تعداد آن به بیش از 65 محصول می‌رسد.


بیشتر بخوانید:در مجمع ددانا چه گذشت؟


مدیرعامل شرکت داروسازی ددانا تصریح کرد: مهم‌ترین این پروژه‌ها، بحث سرم است. با توجه به نیاز موجود در این حوزه می‌تواند کمک حال مردم باشد و باری را از دوش سامانه بهداشت و درمان بردارد.

شیری تاکید کرد: پس از پاندمی کرونا، سرم به یک محصول استراتژیک تبدیل شد. پیش‌بینی می‌شود ددانا حدود دو تا سه میلیون باتل سرم در ماه تولید کند که عدد بسیار خوبی است.

وی با اشاره به نقش هلدینگ شفا دارو در بهبود وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه، خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاران در راهبری شرکت‌های زیرمجموعه بسیار مهم هستند. با تغییرات انجام گرفته و حضور مدیران جدید، نگاه جدیدی به سیستم تزریق شد که روند رو به رشد در شرکت‌های زیرمجموعه را در پی داشت.

مدیرعامل ددانا گفت: جا دارد که از زحمات آقای کاظم پور مدیرعامل هلدینگ شفادارو و معاونان آنها و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا تشکر کنم که کمک حال ما بودند. سال گذشته برای صنعت دارو سال سختی بود، اما با تدابیر اتخاذ شده مواد به موقع تهیه و تولید پایداری ایجاد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان