تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 84601

دانلود فیلم های دوبله جدید

دانلود فیلم های دوبله جدید
دانلود فیلم های سینمایی خارجی دوبله فارسی 2023و 2024

دانلود فیلم های دوبله جدید

به گزارش شهر بورس، تماشای فیلم و سریال، یکی از تفریحات لذت‌بخش برای بیشتر مردم است. به طوری که افراد زیادی در طول روز برای پر کردن اوقات فراغت خود به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مشغول می‌شوند. امروزه به کمک اینترنت و گوشی‌های هوشمند، امکان دانلود و تماشای فیلم و سریال برای علاقه‌مندان بسیار آسان و راحت شده است. صنعت فیلم و سینما از دیرباز تا کنون طرفداران زیادی داشته است. به کمک دوبله یا دوبلاژ فیلم و سریال‌های مختلف، افراد می‌توانند به راحتی از هر نوع فیلمی با هر نوع زبانی از سایت ویپو فیلم لذت ببرند.

دانلود فیلم دوبله این امکان را به افراد می‌دهد که به راحتی از فیلم‌های خارجی لذت ببرند و محدودیتی از لحاظ فهمیدن زبان فیلم‌ها نداشته باشند. امروزه دوبله یا ترجمه فیلم و سریال بسیار رواج دارد و در بیشتر کشورهای جهان این امر انجام می‌شود. دوبله‌کردن فیلم یک هنر جذاب در حوزه رسانه‌های صوتی و تصویری است که با تغییر زبان‌اصلی فیلم، امکان تماشای آن برای سایر افراد فراهم می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با فیلم و سریال‌های دوبله آشنا کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تعریف دوبله و کاربردهای آن

دوبله یا دوبلاژ به قراردادن صدای دوبلور روی فیلم، مستندات، سریال، انیمیشن و .. به‌جای صدای اصلی بازیگران است. دوبله یا صداگذاری یکی از کارهای بسیار جذاب در حوزه رسانه‌های صوتی یا تصویری است که امروزه بسیار رواج یافته است. کم‌تر کسی پیدا می‌شود که تا کنون فیلم یا سریال دوبله شده را تماشا نکرده باشد. در صداوسیمای کشور ما نیز سالانه چندین فیلم و سریال دوبله شده پخش می‌شود که یکی از معروف‌ترین آن‌ها که بیشتر ما با آن خاطره داریم، فیلم کره‌ای افسانه جومونگ است.

برای دوبله کردن فیلم‌ها نیاز است که از افرادی استفاده شود که فن بیان خوب، قدرت تخیل بالا، توانایی تغیر لحن و … داشته باشند. این افراد می‌توانند به راحتی صداگذاری را روی فیلم و سریال، حتی انیمیشن انجام دهند. دوبله کردن صرف به ترجمه دیالوگ بازیگران به زبانی دیگر است. برای پخش فیلم و سریال کشوری دیگر در رسانه ملی سایر کشورها، نیاز است که زبان‌اصلی آن فیلم و سریال‌ها به زبان ملی آن کشور تغییر کند. با این کار سایر افراد کشورهای دیگر نیز می‌توانند از فیلم‌های ساخته شده در کشورهای خارجی استفاده کنند. سالانه تعداد زیادی فیلم و سریال خارجی دوبله می‌شود. دسترسی به فیلم‌های دوبله شده بسیار آسان است و تنها با جستجوی “دانلود فیلم دوبله” در گوگل می‌توانید به لیستی از فیلم و سریال‌های دوبله شده دسترسی پیدا کنید.

معرفی جدیدترین فیلم‌های دوبله شده

در سایت‌های ایرانی تعداد زیادی فیلم دوبله شده خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها بسیار معروف و پر مخاطب هستند. از جمله فیلم‌های دوبله شده جدید خارجی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

معرفی فیلم دوبله شده فست ایکس

فست ایکس یکی از فیلم‌های خارجی دوبله شده به زبان فارسی است. دوبله این فیلم با عنوان “سریع و خشن 10” در سایت‌های معتبر ایرانی پخش می‌شود. این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در ژانر اکشن و جنایی، سال 2032 ساخته شده است. داستان این فیلم در مورد مردی به نام دانته ریس است که بعد از فوت پدرش که یک قاچاقچی بود، تصمیم می‌گیرد انتقام مرگ پدر و ازدست‌دادن ثروت خانوادگی‌اش را از تورتو بگیرد. حال تورتو باید از خود و خانواده‌اش در برابر دانته محافظت کند. در این فیلم صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز بسیاری وجود دارد که تماشاگران را به خود مجذوب می‌کند. بازیگران این فیلم عبارت‌اند از: Alan Ritchson، Brie Larson، Cardi B، Charlize Theron، Helen Mirren، Jason Momoa، Jason Statham، John Cena، Jordana Brewster، Leo Abelo Perry و ..

معرفی فیلم دوبله شده فست ایکس

معرفی فیلم دوبله شده فلش

این فیلم محصول کشور آمریکا بوده که در ژانر اکشن، ماجراجویانه، علمی تخیلی و درام ساخته شده است. فلش در سال 2014 اکران شده و جزو فیلم‌های پر مخاطب است. از جمله بازیگران نقش اول این فیلم، می‌توانیم به مواردی همچون، Candice Patton، Carlos Valdes، Danielle Panabaker، Grant GustinMorena Baccarin و … اشاره کنیم. خلاصه داستان فیلم در مورد پسری به نام “بری آلن” است که در اثر انفجاری در آزمایشگاه S.T.A.R سه ماه به کما می‌رود. بعد از این سه ماه زمانی که به هوش می‌آید، متوجه قدرت و سرعت عجیبی در خود می‌شود. علاوه بر بری آلن، افراد دیگری نیز در اثر انفجار آزمایشگاه، قدرت‌های فرا انسانی به دست آورده‌اند که در راه درستی از آن استفاده نمی‌کنند؛ به همین دلیل بری آلن تصمیم می‌گیرد با آزمایشگاه ستار همکاری کند تا از افراد مظلوم در برابر حوادث دفاع کند.

معرفی فیلم دوبله شده فلش

معرفی فیلم دوبله شده استخراج 2

اگر علاقه به دانلود فیلم دوبله دارید، می‌توانید در لیست فیلم‌های دوبله شده جدید، فیلم استخراج 2 را تماشا کنید. فیلم Extraction 2 که دوبله شده آن به زبان فارسی استخراج 2 است، محصول کشور آمریکا بوده که در سال 2023 ساخته شده است. ژانر این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز است و ستارگان این فیلم، بازیگرانی همچون Chris Hemsworth, Tinatin Dalakishvili, Adam Bessa هستند. در این فیلم بازیگر مشهور ایرانی گلشیفته فراهانی نیز نقش‌آفرینی کرده است. در واقع فیلم استخراج 2 دنباله فیلم استخراج یک ساخته شده است که سرنوشت تایلر بازیگر نقش اول آن در این فیلم تغییر می‌کند. خلاصه این داستان در مورد مردی به نام تایلر راک است که طی مأموریتی می‌خواهد خواهر همسر سابقش را که به همراه فرزندانش توسط شوهر گانگسترش دیوید در خطرناک‌ترین زندان جهان زندانی شده است، نجات دهد. در این بین دیوید کشته می‌شود و برادرش زوراب می‌خواهد انتقام قتل او را از تایلر بگیرد.

معرفی فیلم دوبله شده استخراج 2

معرفی فیلم بو ترسیده

فیلم بو ترسیده یک فیلم در ژانر کمدی و درام است که در سال 2023 در کشور آمریکا ساخته شده است. بازیگران نقش اول این فیلم عبارت‌اند از: واکین فینیکس، پارکر پوزی، امی رایان.

در این فیلم فینیکس نقش مردی به شدت مضطرب را بازی می‌کند که رابطه خوبی با مادرش ندارد. پس از مرگ مادرش تصمیم می‌گیرد که به خانه خانوادگی‌شان برود که شامل برخی از تهدیدات وحشی ماورای طبیعی است. در این فیلم شاهد صحنه‌های طنز و هیجان‌انگیز زیادی خواهید بود. برای دانلود فیلم دوبله بو ترسیده می‌توانید به سایت‌های معتبر فارسی‌زبان مراجعه کنید.

خلاصه

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که دوبله یا دوبلاژ، هنری جذاب در حوزه رسانه‌های تصویری و صوتی است که از آن برای تغییر صدای اصلی بازیگران یک فیلم یا سریال استفاده می‌شود. دانلود فیلم دوبله امروزه در بین کاربران سایت‌های مختلف بسیار رواج یافته است. سایت‌های زیادی وجود دارند که در زمینه پخش فیلم و سریال دوبله شده فعالیت می‌کنند. علاقه‌مندان به فیلم‌های دوبله شده می‌توانند به راحتی با جستجو در اینترنت، فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را دانلود کنند. کاربردهای دوبله صرفاً برای تغییر زبان اصلی بازیگران یک فیلم یا سریال نیست. همان‌طور که به آن اشاره کردیم، برای کاربردهای مختلفی می‌توان از هنر دوبله استفاده کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان