شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر : 5934

«دارا یکم» ۵ درصد دیگر افت کرد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش هر واحد دارا یکم با افتی ۵ درصدی به ۲۴ هزار و ۳۷۶ تومان رسید تا سهامداران شاهد افت ارزش روز دارا یکم باشند. بدین ترتیب روند نزولی ارزش اولین ETF دولتی ادامه‌دار شد تا با این حساب ارزش ۲۰۰ واحد دارا

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش هر واحد دارا یکم با افتی ۵ درصدی به ۲۴ هزار و ۳۷۶ تومان رسید تا سهامداران شاهد افت ارزش روز دارا یکم باشند.

بدین ترتیب روند نزولی ارزش اولین ETF دولتی ادامه‌دار شد تا با این حساب ارزش ۲۰۰ واحد دارا یکم که در اواسط تیرماه به بیش از ۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان رسیده بود، امروز به ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان کاهش یافته است.

افت ۲۶ درصدی قیمت دارا یکم نسبت به اوج خود در حالی اتفاق افتاده که خالص ارزش دارایی (NAV) هر واحد از این صندوق امروز ۳۰ هزار و ۸۵۶ تومان بوده است.

در واقع دارا یکم امروز نیز ۲۱ درصد کمتر از قیمت واقعی خود معامله شد. در جریان معاملات امروز بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد از دارا یکم معامله شد که بالاتر از میانگین معاملات روزانه یک ماه اخیر این صندوق بوده است.

معاملات امروز شاهد 24 هزار و 70 فروشنده و 16 هزار 152 خریدار بود که نشان دهنده دست برتر خریداران در این نماد است.

در حالی بازه روز دارا یکم در معاملات امروز 238 هزار و 90 ریال تا 247 هزار و 990 ریال بوده که قیمت مجاز تابلو برای معاملات امروز 230 هزار و 770 ریال تا 282 هزار و 50 ریال ثبت شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان