صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 95096

داخلی سازی قطعات خدمات پس از فروش رخش خودرو

داخلی سازی قطعات خدمات پس از فروش رخش خودرو
مدیر عامل شرکت رخش سرویس گفت: این شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز حضور یافت و قطعات و فیلتر های رونمایی شده مورد استقبال بود.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل شرکت رخش سرویس گفت: این شرکت با هدف عرضه توانمندی‌های خود در زمینه داخلی سازی قطعات و لوازم مربوط به خدمات پس از فروش خودروهای رخش خودرو دیزل در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز حضور یافته است.

موسوی اظهار کرد: قطعات و فيلترهاي ساخت داخل توسط شركت رخش سرويس، در این نمایشگاه رونمایی شده و مورد استقبال رانندگان رخش خودرو دیزل با برند kamaz واقع شد.

وی افزود: شركت رخش سرويس  متولي خدمات پس از فروش محصولات شركت رخش خودرو بوده و تلاش دارد تا با داخلی سازی قطعات و لوازم در عین مقرون به صرفه بودن، شرکت را از وابسته بودن خارج کند.


بیشتر بخوانید:رتبه ایران در اقتصاد جهانی


مدير عامل رخش سرویس افزود: مقرون به صرفه نمودن خدمات و سرویس هاي دوره اي محصولات توليدي شركت كاماز روسيه ضمن حفظ كيفيت بالاي آن از اولویت های این شرکت می باشد.

موسوی ادامه داد: اين شركت در حال همكاري با شركت هاي معتبر توليد كننده روغن موتور و انواع فيلتر هاي مصرفي بود و در ادامه اين روند افزايش ضريب داخلي سازي قطعات پرمصرف و مهم خودرو مانند لنت ترمز و قطعات بدنه در برنامه اين شركت قرار دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 19 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان