صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
کد خبر : 109060

خودرو چانگان S7 به زودی وارد ایران می شود + مشخصات

خودرو چانگان S7 به زودی وارد ایران می شود + مشخصات
خودرو چانگان S7 یا چانگان دیپال کراس اوور شهری به زودی راه بازار چین تا ایران را طی کرده تا در دسترس خریداران ایرانی قرار گیرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکو ایران، خودرو چانگان S7 یا چانگان دیپال کراس اوور شهری محسوب می شود که به زودی راه بازار چین تا ایران را طی کرده تا در دسترس خریداران ایرانی قرار گیرد.

برند دیپال از زیر مجموعه های چانگان است. مدیران چانگان این برند را به تازگی در سال ۲۰۲۲ تاسیس کرده است.

این برند خودرویی تازه تاسیس تا کنون دو محصول مدل خودرو به نام های SL03 و دیگز محصول این برند چینی S7 است.

محصولاتی که با برند دیپال تولید شده اند همگی برقی یا برقی هیبریدی بودند بنابراین به نظر می رسد مدیران چانگان در نظر دارند تا محصولات برقی خود را با برند دیپال روانه بازار کنند.

نکته قابل توجه اینکه این برند خودرویی در بازار چین به نام شنلان شناخته می شود بنابراین دیپال را می توان نام بین المللی در نظر گرفته شده برای این برند چینی در نظر گرفت.

خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه طرح تحول صنعت خودرو دیپال (شنلان) SL03 را در غرفه خود به نمایش گذاشت تت نشان دهد این خودروساز که به نوعی به عنوان شریک ایرانی چانگان محسوب می شود، بدش نمی آید تا علاوه بر محصولات حاضر در سبد محصولاتی چانگان، نیم نگاهی نیز به محصولات تولیدی زیر مجموعه های این خودروسار چینی داشته باشد.


عرضه محصول جدید ایران خودرو آغاز شد


البته نارنجی های جاده مخصوص اعلام نکرده اند که چه زمانی قصد دارند تا دیپال SL03 را از چین به ابران بیاورند اما می توان گفت فارغ از تعیین بازه زمانی برای این خودروی برقی، حضور این محصول برند دیپال در غرفه سایپا در دومین نمایشگاه طرح تحول صنعت خودرو به آن معناست که این خودروی برقی در لیست محصولات وارداتی سایپا قرار گرفته است‌

البته هنوز مشخص نیست که دیپال S7 چه زمانی و توسط چه شرکتی وارد بازار کشور می شود؟ آیا خودروسازی سایپا آن را وارد می کند یا شرکت واردکننده دیگری این مهم را بر عهده می گیرد؟ اما به نظر می رسد این خودرو با توجه به استقبالی خریداران ایرانی از خودروهای کراس اوور  کرده این شانس را دارد تا زودتر از دیگر محصول برند دیپال در بازار ایران آفتابی شود.

این روزها که سیایت گذار شعار برقی کردن بازار خودرو را می دهد حضور خودروهایی مانند دیپالS7 می تواند حمایت مدیران صمت را پشت سر خود داشته باشد تا مسیر ورورش به بازار از خودروهای وارداتی بنزینی هموارتر  شود. بازار خودرو هم چنانچه قیمت عرضه با توجه به برنامه های حمایتی سیاست گذار خودرویی مانند کاهش سود بازرگانی، مناسب باشد از حضور دیپال S7 استقبال کرده و برای حضورش شمارش معکوس را آغاز می کند.

دیپال S7 هنوز به بازار ایران نیامده بناب این زود ایت در مورد آپشن های احتمالی این خودرو صحبت کنیم با این حال ابن کراس اوور جمع و جور شهری از آپشن هایی مانند رادار نقطه کور (BDS), رادار تصادف از عقب (RCTA)، سیستم هشدار پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA), سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA) و سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA) بهره مند است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان