شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 60456

خرید متری مسکن با صندوق املاک و مستغلات بورس فراهم شد

خرید متری مسکن با صندوق املاک و مستغلات بورس فراهم شد
رئیس سازمان بورس در مراسم رونمایی از صندوق املاک و مستغلات بورس گفت: خرید متری مسکن با صندوق املاک و مستغلات بورس فراهم شد

به گزارش شهر بورس، رئیس سازمان بورس در مراسم رونمایی از صندوق املاک و مستغلات بورس گفت: خرید متری مسکن با صندوق املاک و مستغلات بورس فراهم شد و سیاست‌های ما در سازمان بورس دعوت به سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، مجید عشقی رئیس سازمان بورس درباره رونمایی از صندوق املاک و مستغلات گفت: یکی از سیاست‌های ما در سازمان بورس دعوت به سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس بود در ادامه صندوق‌های مختلف مانند صندوق اهرمی، اولین صندوق درباره املاک و مستغلات امروز رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید:‌ سامانه چک الکترونیک رونمایی شد + فیلم


عشقی در مورد خرید متری مسکن افزود: بیش از ۹۰ درصد از سرمایه گذاران مسکن بخش خصوصی هستند و مسکن بخش مغفول مانده در بورس است، با صندوق املاک و مستغلات هر فرد می‌تواند با مبلغ خرد سرمایه گذاری کند. نکته دیگر نیز تأمین مالی پروژه‌های مسکن است. نظام بانکی نیز می‌تواند از این صندوق‌ها برای به جریان درآوردن املاک راکد استفاده کرده و این صندوق می‌تواند دارایی‌های راکد بخش خصوصی و بانک‌ها را به خدمت بگیرد.

رئیس سازمان بورس اضافه کرد: فروش متری مسکن نیز می‌تواند در همین الگو تعریف شود و از این جهت برای سرمایه گذاران خرد جذاب خواهد بود و حتی امکان دریافت اجاره بها را نیز به عنوان سود نقدی دریافت کند و ضمناً دغدغه نقدشوندگی نیز وجود ندارد.

عشقی در پایان گفت: در مراحل بعدی می‌توانند بانک‌ها و مؤسسات دیگر نیز این صندوق را اجرایی کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان