صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
کد خبر : 94850

خرید شاسی بلند با 400 میلیون تومان + جدول

خرید شاسی بلند با 400 میلیون تومان + جدول
در این گزارش با توجه به مشخصات و ویژگی های خاص خودرو های شاسی بلند به قیمت خودرو های کارکرده شاسی بلند پرداخته ایم.

به گزارش شهر بورس، ماشین‌های شاسی بلند خودروهایی هستند که با شاسی بلندتر نسبت به سایر خودروها و توانایی پیشرفت در مسیرهای خشن و مختلف بر روی جاده و خارج از  جاده  مشهورند.

این ماشین‌ها ویژگی هایی مثل . شاسی بلند که ارتفاع خودرو را افزایش می‌دهد و باعث عبور از مانع‌های بلندتر و افزایش قابلیت در مسیرهای غیرمسدود را می‌دهد ، دسترسی به چرخ‌های چهارگانه که توانایی بهبود کنترل و استحکام در شرایط هوایی مختلف و مسیرهای مختلف را دارند ، فضای داخلی بزرگ که فضای مناسبی را برای خانواده‌ها و سفرهای بلندترفراهم می کند،  موتور های متنوعی که باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت و عملکرد بالا و افزایش قدرت  خودرو  میشوند و تجهیزات ایمنی مدرن مانند سیستم‌های ضد تصادف، کنترل استحکام، و بلند کننده پنجره‌ها ، را دارند.

بر اساس لیست جدید شاسی بلند ارزان دست دوم، قیمت لیفان X۶۰ مدل ۹۷ با ۱۲۶ هزارکیلومتر به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین در لیست قیمت شاسی بلند تا ۴۰۰ میلیون ، لیفان X۶۰ سال ۹۳ با ۱۶۴هزارکیلومتر کارکرد دیده می‌شود. اگر دنبال بهترین شاسی بلند تا ۸۰۰ میلیون نیز هستید می‌توانید به سراغ جک S۳ اتوماتیک کارکرده بروید. همچنین بر اساس قیمت خودروهای کارکرده، قیمت شاسی بلند اتومات ارزان هایما S۷ سال ۹۶ به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین اگر قصد خرید شاسی بلند ارزان اتومات صفر را دارید می‌توانید در طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو های ارزان چینی را به قیمت نمایندگی بخرید.


حضور هلدینگ خودرویی آذر خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو


نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان