صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر : 100619

خبر مهم برای متقاضیان خودرو لاماری

خبر مهم برای متقاضیان خودرو لاماری
لاماری در دور جدید به متقاضیان عرضه می شود. این خودروساز خصوصی قصد دارد تا تنها محصول خود را با قیمت کارخانه به متقاضیان واگذار کند.

به گزارش شهر بورس به نقل از اکو ایران، آرین پارس موتور دور جدید تحویل لاماری را در دستورکار دارد. این خودروساز خصوصی قصد دارد تا تنها محصول خود را با قیمت کارخانه به متقاضیان واگذار کند. این طرح فروش مربوط به آن دسته از متقاضیان می شود که در دور اول فروش سامانه یکپارچه با مکانیزم نوبت دهی برای در اختیار گرفتن لاماری نام نویسی کرده و موعد تحویل خودروی مورد نظرشان از سوی آرین پارس موتور زمستان 1402 اعلام شده است.

این متقاضیان که از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده می توانند از ساعت 11 اول آذر سال جاری تا پایان روز هفتم آذر 1402 با مراجعه به سایت فروش این خودروساز به نشانی Sales.lamari.ir نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. براساس اطلاعیه فروش آرین پارس موتور، این خودروی SUV (شاسی بلند) با قیمت یک میلیارد و 431 میلیون تومان برای مشتریان فاکتور خواهد شد. بازه تحویل این خودرو از سوی شرکت سازنده 90 روز کاری اعلام شده است.

مدیران آرین پارس موتور قول داده اند در صورتی که در تحویل محصول خود تاخیر داشته باشند به صورت سالیانه 36 درصد از مبلغ دریافتی (قیمت لاماری در کارخانه) را به حساب مشتریان خود واریز کنند. به عبارت دیگر آرین پارس موتور به ازای هر ماه تاخیر در تحویل ماهانه 3 درصد از یک میلیارد و 431 میلیون تومانی که از ثبت نام کنندگان دریافت کرده را تحت عنوان جریمه دیرکرد به حساب آنها واریز می کند. مبلغ ماهانه این جریمه تاخیر حدود 43 میلیون تومان می شود.


بررسی وضعیت بازار خودروهای داخلی یک آذر 1402


این خودروساز خصوصی در این دور از فروش، محصول خود را در پنج رنگ شامل سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

درست که این عرضه همانند عرضه های پیشین آرین پارس موتور در سال جاری مختص متقاضیانی است که در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه با ساز و کار نوبت دهی نسبت به دریافت این خودرو اقدام کردند اما بخشی از این عرضه ها به بازار می رسد و این مساله می تواند خبر خوبی برای آن دسته از متقاضیان باشد که برای لاماری در دور اول فروش در سامانه یکپارچه نام نویسی نکردند. افزایش عرضه می تواند روی قیمت های بازاری خودروها از جمله لاماری اثرگذار باشد و به تدریج قیمت ها را از قیمت های هیجانی به سمت قیمت های منطقی و متناسب با مکانیزم عرضه و تقاضا سوق دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان